- Udobnejši sedeži, sodobnejši dizajn in najnovejša tehnologija
- Prvič v celoti nadgrajen sklop decembra 2025 na južni trasi
- Do konca leta 2031 bo vseh 60 obstoječih reaktivcev deležnih nadgradnje
(Dunaj, 29. April 2025) – ÖBB trenutno obnavlja obstoječe sklope svojih najbolj znanih vlakov: Railjets. Po več kot 15 letih na železnici so reaktivci obstoječe flote dosegli polovico načrtovane 30-letne življenjske dobe. Zdaj se postopoma posodabljajo na področjih tehnologije in udobja, da bi potnikom tudi v prihodnje nudili najvišjo raven udobja pri vožnji.
Do konca leta 2031 naj bi vseh 60 obstoječih sklopov nadgradili in prilagodili standardom kakovosti nove generacije Railjeta.
Do konca leta 2031 naj bi vseh 60 obstoječih sklopov nadgradili in prilagodili standardom kakovosti nove generacije Railjeta.
Generalni direktor ÖBB Andreas Matthä: „Nadgradnja naših railjetov je pomemben korak pri posodobitvi obstoječega voznega parka in njegovi prilagoditvi ravni nove generacije railjetov. Prvi nadgrajeni Railjet bo prvič nastopil na južni progi z odprtjem Koralmbahna decembra 2025.“
To vključuje nadgradnjo Railjet
V okviru nadgradnje bodo stari sedeži obstoječih railjetov v prvem in drugem razredu zamenjani z novimi, zamenjani pa bodo tudi sedeži v poslovnem razredu. Posodobitev vključuje tudi opore za noge, oprijemalne palice in večje zložljive mize. Notranja zasnova se prilagaja videzu in občutku nove generacije Railjeta in jo odlikuje sodoben lesen videz ter neprekinjena naslonjala za več zasebnosti. Vlaki bodo opremljeni tudi z novimi talnimi oblogami, izboljšanim sistemom obveščanja potnikov in optimiziranimi parkirnimi mesti za vozičke. Z namestitvijo avtomata za hrano imajo popotniki krajšo pot do hitre in enostavne zaloge toplih in hladnih pijač ter prigrizkov.
Poleg prednosti za stranke: obstaja tudi nekaj pozitivnih učinkov za osebje na krovu: Dodatni predelki in boljša oprema za vlakovno osebje so namenjeni lažjemu vsakodnevnemu delu na tirnicah.
Dokončanje in uporaba potnikov
Prvi sklop bo obnovljen in pripravljen za prvo uporabo na južni trasi s spremembo voznega reda decembra 2025. Vozila bodo tako kot doslej uporabljali na progah Railjet v Avstriji, Nemčiji, Švici, na Madžarskem, Slovaškem, Češkem in v Italiji.