17. aprila 2025 je DB Regio naročil 19 baterijsko električnih vlakov FLIRT AKKU za baterijsko omrežje Central Thuringia. Načrtovana uvedba teh BEMU je velik korak k razogljičenju lokalnega železniškega potniškega prometa v Turingiji. To naročilo je del nove prevozne pogodbe DB Regio, ki poteka od decembra 2028 do decembra 2043 in zajema letni obseg storitev v višini približno 3,6 milijona vlakovnih km.
Novi BEMU lahko premostijo odseke do 80 km brez nadzemnih vodov z uporabo energije, shranjene med delovanjem nadzemnih vodov. Vlaki bodo imeli 160 sedežev, od tega 12 sedežev. Prvič v Turingiji je bila določena zavezujoča notranja in zunanja zasnova za vozila, ki se bodo postopoma uporabljala v drugih delih Turingije, da bo lokalni železniški potniški promet prepoznaven.
Stadler je to izjavil "uveljavil se je kot vodilni na trgu na področju alternativnih pogonskih tehnologij. Samo v Evropi 50% vseh tirnih vozil z alternativnimi pogonskimi sistemi prihaja iz Stadlerja. Svoj vodilni položaj je še razširil z več uspešnimi projekti in naročili, kot je dostava 44 FLIRT AKKU-jev v DB Regio za uporabo v omrežju Palatinate in skupno 151 FLIRT AKKU BEMU-jev v Nemčiji."