Leta 2024 je Siemens Mobility prodal več kot 360 Vectronov, zdaj pa načrtujejo proizvodnjo 385 Vectronov letno, da bi zadostili naraščajočemu povpraševanju po lokomotivah in povezanih storitvah. Zato bodo dela München-Allach dodatno posodobljena z naložbo v višini 280 milijonov USD.
To se je zgodilo komaj dve leti po objavi načrtov aprila 2023 za razširitev lokalnega proizvodnega in servisnega obrata s 50.000 na 80.000 m2 za sposobnost proizvodnje več kot 300 lokomotiv letno. To je manj kot desetletje, odkar je leta 2016 od tod odšlo "samo" 80 Vectronov, ko so se začele izboljšave produktivnosti v tej tovarni. Opisani naložbeni razvoj bo tako pomenil petkratno povečanje (!) proizvodnje Vectrona v desetih letih.
Nove aktivnosti tovarne Allach bodo od poletja 2025 vključevale tudi končno montažo osebnih avtomobilov z jeklenimi karoserijami in s tem razbremenitev tovarne Wien, ki se bo osredotočil samo na avtomobile z aluminijasto karoserijo. Tovarna München bo imela kapaciteto do 180 avtomobilov letno. Proizvodnja pogonskih prikolic za ČD-jeve nevlečne multiple enote ComfortJet je pravzaprav začetek te dejavnosti.
Potrebno širitev prostora za skupno povečanje obsega proizvodnje v Allachu na severozahodu Münchna omogoča tudi dejstvo, da je Krauss-Maffei preselil svoj sedež in različne proizvodnje objekti do Parsdorfa, vzhodno od Münchna leta 2023.