5. junija 2024 ob 22.49 je prišlo do čelnega trčenja na Pardubice hl. n. (glavna) postaja med vlaki RJ 1021 Praha hl. n. - Košice - Čop RegioJet in Nex 41340 Bratislava - Bremerhaven ČD Cargo. V nesreči so umrli štirje ljudje, 22 pa je bilo poškodovanih. Skupna škoda je bila ocenjena na več kot 110 milijonov CZK (okoli 4,5 milijona UER), od tega na tovornem vlaku 50 milijonov CZK, na potniškem vlaku 60 milijonov CZK in na tiru 300.000 CZK.
Po ugotovitvah Državne inšpekcije (DI, železniški inšpektorat) na kraju nesreče je vlak RJ 1021 s TRAXX 388.205 prevozil signal za nevarnost in zapeljal na vlakovno pot tovornega vlaka z lokomotivo 363.529. "Ali je šlo za tehnično napako, človeško napako ali kombinacijo obeh dejavnikov, je predmet podrobne preiskave in konkretnih zaključkov ni mogoče napovedati. Okoliščine dogodka in dejavnike, ki so prispevali k temu, preučuje tudi Železniški inšpektorat, zato svojo preiskavo bo trajalo več mesecev." Operacija je bila popolnoma prekinjena do cca. 07.30 6. junija, nato pa se je nadaljevala na enem tiru.
Dolgoročna rekonstrukcija postaje Pardubice je skoraj končana, v teku so zaključna dela in 31. maja 2024 je bila ob tej priložnosti organizirana praznična prireditev. ETCS naj bi tukaj začel delovati sredi novembra letos (z delovanjem samo za ETCS od 1. januarja 2025), tako da obstoječi ATP še vedno deluje, čeprav z omejeno funkcionalnostjo glede na to začasno situacijo.
Nesreča se je zgodila neposredno na novem postajališču Pardubice centrum (ki ni del glavnih tirov na koridorju), ki naj bi začelo obratovati s potniki v nedeljo, 9. junija.