ÖBB-Infrastruktur je od Stadlerja nabavil novo floto 18 službenih reševalnih vlakov . Večnamenska vozila z nizkimi emisijami bodo delovala po vsej Avstriji in se bodo peljala s hitrostjo do 160 km/h. PJM je bil imenovan kot akreditiran testni center v skladu z ISO/IEC 17025 za testne vožnje. Dinamični testi se izvajajo v sodelovanju s skupino za mehanske meritve ÖBB.
PJM je bil odgovoren tudi za proizvodnjo in razvoj kolesnih dvojic z instrumenti. Preizkusi vozil na področjih obnašanja med vožnjo, zavor, akustike in odjemnika toka bodo potekali po vsej Avstriji in bodo predvidoma zaključeni jeseni 2024. Za neomejen dostop do proge v Avstriji so bile izvedene preskusne vožnje na odsekih proge 5c za odobritev vozil za krivine s polmerom do 100 m.
Nova generacija servisnih letal je zahtevala nekaj novosti na testnih vožnjah . „Zaradi novega standarda so bili ti zahtevni testi prvič izvedeni v mreži ÖBB. Rezultati testnih voženj so izjemno natančni in zanesljivi ter predstavljajo trdno osnovo za ocenjevanje tirnega vozila,« pravi vodja testiranja Roman Schmid, ÖBB Produktion GmbH.
Novi servisni curki so zasnovani za široko paleto aplikacij. Opremljeni so na primer s sodobno gasilsko opremo za reševanje in gašenje v primeru požara. Lahko tudi vlečejo vlake ali izvajajo vzdrževalna dela.