Deželni svet Veneto je danes potrdil Memorandum o soglasju med Ministrstvom za trajnostno infrastrukturo in mobilnost, regijo Veneto in koncesijami za beneške avtoceste za eksperimentiranje tehnologije HYPER TRANSFER, ultra hitrega kopenskega transportnega sistema za blago in potnike. vožnja, v okolju z omejenim trenjem in nadzorovanim aerodinamičnim uporom, popolnoma trajnostna in z nizko porabo energije.
"Odobritev tega protokola pomeni razlikovanje na področju prometa na nacionalni in evropski ravni - izjavlja predsednik regije Luca Zaia - Veneto je pravzaprav prva regija v Evropi, ki je začela podoben eksperiment, katerega cilj je korenito preoblikovanje mobilnosti in evropske infrastrukture«.
"Danes se postavljajo temelji za prihodnost, v kateri nam bo tehnologija, uporabljena za mobilnost, omogočila, da o povezljivosti in trajnosti ne razmišljamo več kot o futuristični hipotezi, ampak kot o konkretni realnosti, ki jo lahko vsak dan uporabljajo vsi državljani," zaključuje predsednik Zaia. .
»Ta protokol je bil dosežen zahvaljujoč pomembnemu zbliževanju ciljev in operacij, vzpostavljenih z Ministrstvom za trajnostno infrastrukturo in mobilnost, tudi na področju regionalnega in državnega načrtovanja, – pravi podpredsednica regije in svetnica za infrastrukturo in promet Elisa De Berti - Medtem ko je MIMS po eni strani zavezan identificiranju alternativnih infrastrukturnih sistemov in tehnologij, ki lahko zagotovijo cilje inovacij, večjo učinkovitost in koristnost za skupnost, zmanjšanje nacionalnih in mednarodnih razdalj ter zmanjšanje ravni onesnaževanja, na drugi strani Regija namerava oceniti ustvarjanje alternativnih infrastruktur, ki bi lahko pripomogle k povezovanju strateških regionalnih točk.
"Ta ultra hiter sistem tovornega in potniškega prometa z omejeno vožnjo, v okolju z omejenim trenjem in nadzorovanim aerodinamičnim uporom ter nizko porabo energije bi omogočil doseganje rekordov glede hitrosti in zmogljivosti, ki bi lahko skrajšali čas na zgodovinski minimum. razdalje in s tem razdalje, da sistem napaja v veliki meri z alternativnimi viri energije, omejuje vpliv na okolje in prisotnost težkih vozil na avtocestah, prispeva k večji varnosti prometnega omrežja inovacij, večjo učinkovitosti in uporabnosti za skupnost, daje prednost povezava med regionalnimi in nacionalnimi strateškimi točkami«.
"Študija uvedbe podobnega transportnega modela z zelo visoko stopnjo energetske in tehnološke učinkovitosti predstavlja za Italijo priložnost mednarodnega pomena, katere kot Veneto smo ponosni, da smo promotorji, prek regionalne hčerinske družbe Concessioni Autostradali Venete ", zaključuje podpredsednik.
Potrjeni protokol torej predvideva začetek sodelovanja za identifikacijo gospodarskega subjekta s strani CAV s potrebnimi predpisi za izvedbo analiz in s tem povezanih študijskih faz, za oceno izvedljivosti posega ter za razvoj načrtovanja ravni in končna realizacija prototipa s terenskim eksperimentiranjem.
Določba je del strateškega načrta za Italijo – namenjenega reformi infrastrukturnega sistema z varovanjem ciljev, kot so trajnost, inovativnost, socialna kohezija in digitalizacija, ki si jih deli s cilji Evropske unije – in v okviru regionalnega prometnega načrta, ki opredeljuje med njeni cilji so spodbujanje in podpiranje razvoja novih tehnologij za mobilnost, zlasti za potniški in tovorni promet, v kontekstu, ki je sposoben povezovati raziskave in inovacije ter spodbujati sinergijsko sodelovanje javnih in zasebnih akterjev.