Novi vlaki bodo vozili po nemškem omrežju Main-Weser.
DB Regio je pri Alstomu naročil dobavo 17 visoko zmogljivih električnih več enot Coradia Stream.
Ti novi vlaki bodo vozili na omrežju Main-Weser v Nemčiji, ki bodo vozili med Frankfurtom, Giesnom, Marburgom in Kasslom.
Vlaki bodo vključevali 13 vlakov s štirimi in štirimi vlaki s petimi vagoni.
S 420 sedeži vrsta štirih avtomobilov vključuje dva dvonadstropna krmilna avtomobila in dva enonadstropna sredinska avtomobila.
Različice s petimi avtomobili vključujejo dodaten dvonadstropni srednji avtomobil, ki poveča število sedežev na 540.
Alstom je v izjavi dejal: "Zmogljiva različica Coradia Stream ponuja potnikom na zelo obiskani liniji Main-Weser Express do 15 % več prostora kot vozila, ki so trenutno v uporabi."
Če kombinirate štiri in pet avtomobilov, se lahko zmogljivost poveča na 960 sedežev.
Coradia Stream ima modularno zasnovo, ki omogoča konfiguracijo vlakov s spremenljivimi sedeži.
Vlaki vključujejo "razširljive" predele za kolesa, skupaj z večnamenskimi conami.
V oddelku prvega razreda bodo štirisedežne skupine imele velike stenske mize, v drugem razredu pa kompaktne stenske mize.
Potniki bodo imeli dostop do brezplačnega brezžičnega interneta in električnih vtičnic na vsakem sedežu.
Novi vlaki DB Regio bodo nudili dostopno višino 600 mm na vseh vhodih.
Medtem bo v srednjih avtomobilih dostop brez klančin za gibalno ovirane.
Alstom bo sestavil vlake za DB Regio na svoji lokaciji v Salzgitterju v Nemčiji.
Poleg tega bo v Nemčiji potekalo tudi vodenje projektov in pogodb, validacija izdelkov in zagon, dokumentacija, garancija in usposabljanje.
Prejšnji teden je Alstom od Metrorexa dobil pogodbo v vrednosti 565,08 milijona dolarjev za zagotavljanje vzdrževalnih storitev za floto metroja v Bukarešti za 15 let.