18. januarja 2022 je bilo objavljeno tudi, da sta DB Cargo in Vossloh Locomotives konec leta 2021 podpisala naročilo za 50 hibridnih lokomotiv tipa DM 20-BDD. Njihova dobava naj bi se začela leta 2024. Poleg tega okvirni sporazum, ki je rezultat mednarodnega razpisa DB Cargo, vključuje možnost še 200 lokomotiv.
Vossloh Locomotives je operaterju ponudil svojo novo različico DM 20-BDD (Battery, Diesel, Diesel), ki vključuje dva dizelska agregata in vlečno baterijo kot hranilnik energije. Medtem ko je moč obeh dizelskih motorjev zadnje generacije več kot 900 kW (2 x 480 kW), optimizirana regulacija drugega motorja na optimalni delovni točki omogoča znatno zmanjšano porabo goriva in emisije CO 2 , je zmogljivost baterije več kot 120 kWh. . Sistem za shranjevanje energije z litij-titanatnimi celicami se lahko polni tako od zunaj (vtičnico) kot med delovanjem z uporabo zavorne energije.
Lokomotive s hitrostjo 120 km/h bodo opremljene z vgrajenim sistemom ETCS Level 2 podjetja Siemens Mobility , kot je bilo podpisano septembra 2021. V zvezi z dobaviteljem dizelskih motorjev je Vossloh Locomotives izjavil, da je "na tej stopnji še prezgodaj dati dodatne informacije . Takoj ko bomo imeli kakršno koli novico, vas bomo obvestili."
Ta lokomotiva s sredinsko kabino bo idealno primerna za vrsto nalog v DB Cargo, tako pri ranžiranju kot pri operacijah glavne proge. Zahvaljujoč popolnoma redundantni pogonski verigi lahko upravljavec pozneje pretvori lokomotive za obratovanje verižne mreže s shranjevanjem energije, da se izogne uporabi dizelskih motorjev. Poleg tega lahko DB Cargo celo retroaktivno integrira tehnologije za shranjevanje energije in proizvodnjo energije, ki bodo na voljo v prihodnosti.
Za lokomotive Vossloh (del CRRC) to predstavlja drugo naročilo za njihovo lokomotivo DM 20, po pogodbi Paribus junija 2021 za do 50 lokomotiv tipa DM 20-EBB (Dual-Mode).
Nemška zvezna vlada podpira DB Cargo pri uvedbi te inovativne tehnologije s skupno 15 milijoni EUR. Vozni park postaja še bolj sodoben in učinkovit: korak za korakom vse obstoječe starejše dizelske lokomotive nadomeščajo sodobni, podnebju prijazni stroji z alternativnimi pogoni. Trenutno je za DB Cargo v pripravi 300 novih ranžirnih lokomotiv in lokomotiv z dvojno močjo. Dolgoročno je cilj zamenjati okoli 900 starejših dizelskih lokomotiv.
Tretji steber nove strategije je nabava Toshibinih hibridnih ranžirnih lokomotiv Type HDB 800. DB Cargo naj bi jih uporabljal skupno 100, ki naj bi jih zgradili v Rostocku. Prva uvedba je načrtovana za leto 2024.
Sigrid Nikutta, generalni direktor DB Cargo, je dejal: »V našo floto lokomotiv vlagamo, ker bomo rasli. Z najsodobnejšo tehnologijo pomagamo pri doseganju podnebnih ciljev v prometu. Naš program posodobitve lahko prihrani okoli 14 milijonov litrov dizelskega goriva letno.«