sreda, 14. april 2021

[CZ-ČD] Češka železnica naroči 180

 12. aprila 2021 je České dráhy podpisal pogodbo s konzorcijem Siemens Mobility in Škoda Transport za 20 nepremičnih enot za devet avtomobilov Viaggio Comfort, vključno s pogonsko prikolico, zasnovano za največjo hitrost delovanja 230 km / h. Vlaki bodo dostavljeni med letoma 2024 in 2026, vozili pa bodo na linijah Praha - Berlin - Hamburg in Praha - Brno - Wien / Budimpešta.



Naročilo je vredno 12,5 milijarde CZK (približno 480 milijonov EUR). Poleg 180 avtomobilov za ČD naj bi tudi dva še kupila Správa železnic, češki upravljavec železniške infrastrukture, za namene preskušanja in zamenjala starejše merilne avtomobile.


Ivan Bednárik, izvršni direktor ČD, pravi: „Češka namerava povečati omejitev hitrosti na svojih običajnih progah na 200 km / h in pripravlja gradnjo hitrih prog, ki bodo vlakom omogočile, da vozijo hitreje od sedanje omejitve 160 km. / h. Zato moramo nadaljevati z našimi načrtovanimi naložbami v nove vlake, ki ustrezajo standardom za vozila, ki vozijo v običajnih in hitrih omrežjih v Srednji Evropi. To bo okrepilo naša dolgoročna strateška partnerstva v mednarodnem prevozu in naš položaj v prevozu na dolge razdalje. “


Grablje bosta sestavljala dva avtomobila prvega razreda (eden od njih vozna prikolica), en restavracijski avtomobil in šest avtomobilov drugega razreda, od katerih bo eden primeren za družine in potnike na invalidskih vozičkih (zraven restavracijskega avtomobila) in eden s predalom kolesa (končni vagon, v bližini lokomotive).


Novi avtomobili bodo imeli številne inovativne lastnosti. Potniki bodo cenili nastavljive sedeže v prvem in drugem razredu, vtičnice za polnjenje e-koles in bistro. Wi-Fi povezave, frekvenčno pregledna okna za izboljšan sprejem mobilnih telefonov in vgrajeni sistem za informacije in elektronske rezervacije bodo standardni. Vlaki bodo opremljeni tudi z brezžičnimi polnilci za mobilne telefone v prvem razredu, otroškim kinom in prostorom za 12 koles. 

Avtomobili bodo dovoljeni za uporabo na Češkem in v sosednjih evropskih državah, kot so Nemčija, Avstrija, Slovaška, Madžarska in Poljska. Interoperabilnost vozil bo zagotovljena z izpolnjevanjem ustreznih regionalnih specifikacij. Vozne prikolice bodo opremljene s sistemom ETCS in nacionalnim ATP.