Siemens se približuje zmagi naročila Amtrak za 83 vlakov za dolge razdalje. Novi vlaki bodo nadomestili vozni park tega ameriškega prevoznika - sestavljen bo iz 470 avtomobilov Amfleet I in nekdanjih avtomobilov Metroliner - ter bodo znatno izboljšali in posodobili kakovost potniških storitev.
Ameriški prevoznik Amtrak je razpis za nakup novih vlakov objavil januarja 2019. Vlaki bodo nadomestili ostarelo floto Amtrak z 470 Amfleetom I in nekdanjimi vagoni Metroliner. Vagoni Amfleet I so stari več kot 40 let, flota Amtrak iz nekdanjega Metrolinerja pa je začela obratovati pred 50 leti. Cilj naložbe v vozni park je posodobiti potniške storitve in strankam ponuditi sodobnejše storitve. Vključevali bodo izboljšano opremo in vgrajeni Wi-Fi, novejše sedeže, vremensko odporna vrata in preddverja ter svobodo gibanja po celotnem vlaku. Nova flota bo imela tudi velika panoramska okna, izboljšane klimatske sisteme, ki zagotavljajo večje udobje potnikov, ter popolnoma nove zasnove stranišč in prehodov.
Siemens blizu velike pogodbe z družbo Amtrak
Przewoźnik je pravkar objavil, da je na razpisu navedel najugodnejšo ponudbo ( prednostni ponudnik ). Naročilo naj bi odšlo družbi Siemens Mobility s sedežem v Kaliforniji v Sacramentu, ki bo skupaj dobavila 83 vlakov za medkrajevne vlake. Uporabljali se bodo predvsem za severovzhodni koridor in Palmetto (med New Yorkom in Florido). Pogodbo za proizvodnjo vlakov bo spremljala tudi dolgoročna pogodba o storitvah na področju tehnične podpore, rezervnih delov in zalog materiala.
"Ta nova, najsodobnejša oprema kupcem Amtraka ne bo prinesla le prijetnejših potovalnih izkušenj, temveč nam bo omogočila tudi izboljšanje varnosti, povečanje števila potnikov in zmanjšanje emisij ogljika," je komentiral Bill Flynn, izvršni direktor Amtraka. Po poročanju Amtraka si je družba zadala cilj skleniti pogodbo in podpisati pogodbo najpozneje do poletja 2021. Do takrat naj bi nadaljevali pogajanja s Siemensom o naročilu te generacije. Potem bomo verjetno vedeli tudi vrednost naročila.
Siemens blizu velike pogodbe z družbo Amtrak
Przewoźnik je pravkar objavil, da je na razpisu navedel najugodnejšo ponudbo ( prednostni ponudnik ). Naročilo naj bi odšlo družbi Siemens Mobility s sedežem v Kaliforniji v Sacramentu, ki bo skupaj dobavila 83 vlakov za medkrajevne vlake. Uporabljali se bodo predvsem za severovzhodni koridor in Palmetto (med New Yorkom in Florido). Pogodbo za proizvodnjo vlakov bo spremljala tudi dolgoročna pogodba o storitvah na področju tehnične podpore, rezervnih delov in zalog materiala.
"Ta nova, najsodobnejša oprema kupcem Amtraka ne bo prinesla le prijetnejših potovalnih izkušenj, temveč nam bo omogočila tudi izboljšanje varnosti, povečanje števila potnikov in zmanjšanje emisij ogljika," je komentiral Bill Flynn, izvršni direktor Amtraka. Po poročanju Amtraka si je družba zadala cilj skleniti pogodbo in podpisati pogodbo najpozneje do poletja 2021. Do takrat naj bi nadaljevali pogajanja s Siemensom o naročilu te generacije. Potem bomo verjetno vedeli tudi vrednost naročila.
Novi vlakovni kompleti bodo vključevali opremo za nadzor vozil in bodo ustrezali nedavno posodobljenim zveznim varnostnim standardom prvega reda za opremo, ki deluje s hitrostjo do 125 km / h (ali 200 km / h). Poleg tega bo nova strojna oprema izpolnjevala vse zahteve glede dostopnosti, določene v Zakonu o ameriških invalidih.
Glavne naložbe in državna pomoč
Umik vagonov Amfleet I je še en korak v načrtu Amtraka za posodobitev in izboljšanje udobja potnikov. Naročilo bo dopolnjevalo že sprejete pobude železniškega voznega parka, kot je nakup sodobnih lokomotiv in hitrih vlakov Acela. Amtrak si prizadeva tudi za izboljšanje infrastrukture za popotnike. Nenehne izboljšave so na postaji New York Penn Station. Odprta je bila nova vlakovna dvorana Moynihan v New Yorku. Postaje v Chicagu, Washingtonu, Baltimoru in Philadelphiji se razvijajo.
Omeniti velja tudi, da je ameriški železniški prevoznik prejel vladno podporo. Po ameriškem zakonu o reševalnem načrtu, ki ga je potrdil novi predsednik Joe Biden, je bilo za Amtrak zagotovljenih kar 1,7 milijarde dolarjev podpore. Ta znesek bo omogočil obnovo številnih prekinjenih klicev in obnovo 1,2 tisoč. ljudi. Podjetje bi želelo lansirati vlake na 20 novih progah in znatno povečati pogostost vožnje na 30 progah. O dodeljeni državni pomoči smo podrobno pisali v ločenem članku .
Glavne naložbe in državna pomoč
Umik vagonov Amfleet I je še en korak v načrtu Amtraka za posodobitev in izboljšanje udobja potnikov. Naročilo bo dopolnjevalo že sprejete pobude železniškega voznega parka, kot je nakup sodobnih lokomotiv in hitrih vlakov Acela. Amtrak si prizadeva tudi za izboljšanje infrastrukture za popotnike. Nenehne izboljšave so na postaji New York Penn Station. Odprta je bila nova vlakovna dvorana Moynihan v New Yorku. Postaje v Chicagu, Washingtonu, Baltimoru in Philadelphiji se razvijajo.
Omeniti velja tudi, da je ameriški železniški prevoznik prejel vladno podporo. Po ameriškem zakonu o reševalnem načrtu, ki ga je potrdil novi predsednik Joe Biden, je bilo za Amtrak zagotovljenih kar 1,7 milijarde dolarjev podpore. Ta znesek bo omogočil obnovo številnih prekinjenih klicev in obnovo 1,2 tisoč. ljudi. Podjetje bi želelo lansirati vlake na 20 novih progah in znatno povečati pogostost vožnje na 30 progah. O dodeljeni državni pomoči smo podrobno pisali v ločenem članku .