KITAJSKA: dva prototipa Kitajska Standardna visoke hitrosti EMU Bitje testirali China Railway Corp so uspešno zaključili več kot 600 000 km poskusno vožnjo, v okviru programa, ki se je začela v juniju 2015.
Pri 350 km / h Kitajska Standardni EMU so bili razviti z uporabo izključno domače tehnologije, za razliko od 23 vrst visoke hitrosti vlaka, ki trenutno delujejo na Kitajskem, ki pripravljajo na mednarodnih modelov. Tri garniture so bile zgrajene z različnimi proizvajalci uporabljajo standardizirano oprijem opremo, podstavkov in druge ključne sestavine, od katerih sta bila dva, ki se uporabljajo za program testiranja. Ena, s kodnim imenom Blue Dolphin, je bila zgrajena z CRRC Qingdao SIFANG, medtem ko je bil Golden Phoenix razvila CRRC Changchun železniška vozila in tretja s CRRC Tangshan.
Vlaki so bili testirani na treh progah potrditi njihovo primernost za različne strukture tirov. Med njimi so bili odseki Datong - Xi'an progi za visoke hitrosti in nedavno odprte Zhengzhou - poti Xuzhou kot tudi starejši Dalian - Shenyang-Potniški poseben kanal. Vlaki so bili testirani s hitrostjo do 385 km / h, v različnih klimatskih pogojih.
Po CRRC glavni inženir He Huawu, so vlaki dokazali "dobro združljivost z ustreznimi mednarodnimi standardi", in ni bilo ene same okvare "zaradi izdelave napake ali interakcijo kolo-tirnica".
Po zaključku programa testiranja konec oktobra, sta bila oba prototipi vrnil v njihovih proizvajalcev. Zdaj bosta razgaljene za preiskavo, da bi ocenili stanje ključnih komponent Po ocenjenimi 630 000 km delovanja.