Čeprav morda ni slutiti, se tehniški razvoj na področju železniškega prometa ni ustavil. V Riadu gradijo napreden metro, tramvaje pa bodo opremili s preprečevalniki naleta.
Riad, glavno mesto Savdske Arabije, se je v sodelovanju s svetovnimi konglomerati lotil do zdaj največjega projekta metrojev. Štiriinsedemdeset za tamkajšnje podnebje prilagojenih dvo- in štirivagonskihsamovozečih se vlakov, ki bodo potnike prevažali po progah 1 in 2, bo priskrbel Siemens. Ta je pristojen tudi za gradnjo električnega in komunikacijskega sistema za delovanje samovozečih se vlakov. Celoten sistem metrojev bo obsegal šest prog, ki v dolžino skupaj merijo 176 kilometrov, in bo petino električne energije za delovanje pridobival s sončnimi celicami. Pri načrtovanju največjega metrojskega omrežja so pozornost namenili tudi skladnosti z obstoječo javnoprometno infrastrukturo, kot je avtobusno omrežje, ki je še v fazi razvoja in bo, kot kaže, ponujalo tudi možnost prevoza na zahtevo, nekaj podobnega sedanji ponudbi občasnih prevozov, ki so priljubljena izbira potnikov, ki se odpravljajo na letališča.
Sistem za preprečevanje naleta
Lahki mestni železniški promet se tehniško razvija tudi drugje po svetu, kjer je promet zaradi širokega nabora različnih tipov udeležencev gost in za voznika naporen, saj obstaja večja verjetnost prometne nesreče. V mestnih okoljih si tramvaj svoje poti deli z avtomobili, pešci in kolesarji. Bosch je zato predstavilpreprečevalnike naleta v vlakih in tramvajih, pri katerem bodo strojevodju v pomoč asistenčni sistemi, podobni tistim v sodobnih avtomobilih, ki bodo z radarjem in kamero pravočasno zaznali kolesarje, pešce in avtomobile ter nanje z zvočnimi signali opozorili strojevodjo ali sprožili samodejni postopek zaviranja.
Lahki mestni železniški promet se tehniško razvija tudi drugje po svetu, kjer je promet zaradi širokega nabora različnih tipov udeležencev gost in za voznika naporen, saj obstaja večja verjetnost prometne nesreče. V mestnih okoljih si tramvaj svoje poti deli z avtomobili, pešci in kolesarji. Bosch je zato predstavilpreprečevalnike naleta v vlakih in tramvajih, pri katerem bodo strojevodju v pomoč asistenčni sistemi, podobni tistim v sodobnih avtomobilih, ki bodo z radarjem in kamero pravočasno zaznali kolesarje, pešce in avtomobile ter nanje z zvočnimi signali opozorili strojevodjo ali sprožili samodejni postopek zaviranja.
Tovorni vagoni bodo zaznavali in pošiljali različne podatke
Tehniški napredek železnice se ne osredotoča zgolj na potniški promet. Boschevi inženirji v tovorni železniški promet vpeljujejo povezljivostne funkcije, ki jih avtomobilski navdušenci že poznamo. Cilj digitalizacije železniškega prometa so optimizacija prevoza blaga in izboljšanje učinkovitosti ter hkratno znižanje stroškov. Vagoni, opremljeni s tipali, ki spremljajo temperaturo, vlago in mehanske sile, zbrane podatke pošiljajo na strežnik. S spremljanjem teh meril lahko naročniki laže in bolje nadzirajo kakovost logistične verige, kajti hitreje in laže bo odkriti razloge za poškodbe tovora in jih tudi odpraviti.
Tehniški napredek železnice se ne osredotoča zgolj na potniški promet. Boschevi inženirji v tovorni železniški promet vpeljujejo povezljivostne funkcije, ki jih avtomobilski navdušenci že poznamo. Cilj digitalizacije železniškega prometa so optimizacija prevoza blaga in izboljšanje učinkovitosti ter hkratno znižanje stroškov. Vagoni, opremljeni s tipali, ki spremljajo temperaturo, vlago in mehanske sile, zbrane podatke pošiljajo na strežnik. S spremljanjem teh meril lahko naročniki laže in bolje nadzirajo kakovost logistične verige, kajti hitreje in laže bo odkriti razloge za poškodbe tovora in jih tudi odpraviti.