petek, 12. avgust 2011

Gradnja nove francoske hitrem Le Mans - Rennes


Pogodbo za gradnjo nove francoske linije za visoke hitrosti LGV Bretagne Pays de la Loire (LGV BPL) od Le Mans na Rennes je bila podpisana 13. junija letos.Sporazum je bil podpisan s strani francoske družbe za vzdrževanje železniške infrastrukture, RFF, minister za promet Thierry Mariani, lokalne oblasti in podjetje Eiffage, ki bo gradil železnice.Nova linija bo zgrajena v skladu z merili hitrost 350 km / h, vendar v delovanju, da se ne bo voziti več kot 320 km / h. Prav tako bo vožnja od Pariza do Rennes se skrajša za 37 minut, skupaj manj kot 90 minut.

LGV BPL bo začel malce vzhodno od Le Mans kot nadaljevanje obstoječih prog za visoke hitrosti LGV Atlantique. Mesto bo obiskal severni strani, bo malo dlje proti zahodu ločiti od svoje nove poti, da Angers in Nantes, ki bo omogočila vožnjo na progi Paris - Nantes od 111 minut.Nova linija bo tudi v mestu Laval imajo dostop do tradicionalnih linij, ki vam bo omogočilo, da TGV vlaki so v Laval. Celotna linija bo 182 kilometrov, z bo zgrajena in 32 km od povezovalnih prog.

Danes je promet med Parizom in regiji Bretanji in Pays de la Loire, ki se vlaki za visoke hitrosti TGV Atlantique, ki so izdelani v poznih '80 .- teh letih. Vsi imajo največjo hitrostjo 300 km / h, in je zaradi starosti teh vozil ne bo spremenila. Torej, vsi vlaki največjo hitrost 320 km / h voziti višje nadstropje TGV Duplex vlaki. Ti vlaki, in je njihova največja hitrost je višja od TGV Atlantique bo čas potovanja Paris - Brest in Paris - Quimper približno 3 ure. TGV Atlantique sklopov bodo še naprej sprožali vse vlake v Nantes.

Cena tega projekta znaša na 3,4 milijarde evrov. 43% cene zajemajo do RFF, je francoska vlada 28,4%, 19,71% Brittany regiji in ostalo bo zagotovil regiji Pays de la Loire, lokalnih oblasti, mesta in kraje, skozi katere linije skozi ozemlje Evropske unije organov.

Prav tako bo posodobitev druge linije, ki bo krožijo vlake TGV v regiji. Railroad Rennes - Brest se bodo posodobili za hitrost 220 km / h (dolžina linije je 248 km) in Rennes železnice - Quimper (247 km). Modernizacija vključuje odpravljanje nivojskih prehodov (cesta in pešce), povečanje krivinski polmer, in popolnoma nov signalno-varnostnih naprav. Station na Rennes bo tudi posodobiti.

Glede na to, da se je že začela pripravljalna dela (vpisnih mest na progi, in premikanje cest in železnic ob progi), se pričakuje, da bo celoten projekt zaključen v prvi polovici leta 2017. leto.