RS Lease je 8. oktobra 2024 ČD uradno predal še zadnjega izmed 50 Vectronov, ki jih je operater naročil v najem. Michal Krapinec, predsednik uprave ČD, pravi: »Prevzem 50. lokomotive od RS Lease predstavlja enega od pomembnih mejnikov pri prenovi našega voznega parka lokomotiv. Omogočil nam bo, da s 1. januarjem 2025 na izbranih koridorjih začnemo polno obratovati pod nadzorom ETCS. , za oskrbo mednarodnih prog do njihovih namembnih postaj in za zamenjavo večine starajočih se starejših lokomotiv. Na koncu bomo po dobavi 50 Siemens Vectronov uporabljali več kot 100 teh lokomotiv z najvišjo hitrostjo 230 km/h. smo naročili neposredno pri Siemens Mobility."
Tibor Čunderlík, direktor RS Lease, dodaja: »Sodelovanje s ČD smo začeli leta 2021 z dobavo prvih 6 lokomotiv. Temu je sledilo leta 2022 z dobavo 10 lokomotiv in leta 2023, ko smo ČD oddali v najem 12 Vectronov. Serija dosega vrhunec v letošnjem letu, ko smo ČD predali skupno 22 Vectronov. V sodelovanju s servisnimi partnerji, med katerimi je tudi ČD, zagotavljamo celovito vzdrževanje teh lokomotiv leta 2021 zdaj dosegajo 1 milijon km."
ČD ima zdaj skupno 61 Vectronov - poleg tistih iz RSL še deset strojev iz ELL in en lasten Vectron (193 902).
V voznem redu 2025 bo ČD načrtoval 49 Vectronov, ki bodo dnevno prevozili več kot 47.000 km. Poleg domačih linij bodo opravljali tudi mednarodne prevoze z destinacijami, kot so Hamburg, Kiel, Varšava, Košice, Žilina in Budimpešta. Po uvedbi ComfortJetov na liniji Vindobona bodo šli še na Dunaj in Gradec. Prevzem Vectronov bo omogočil postopno opustitev lokomotiv razreda 151 in 371 ter zamenjavo lokomotiv razreda 380 na progi od Prage do Budimpešte.