Poleg novih lokomotiv razreda E6800 bo Tanzania Railways Corporation (TRC) prejela tudi lokomotive razreda 1014. Spomnimo se, da so jih, potem ko jih je ÖBB po komaj 20 letih službovanja in poznejšem dolgem zaprtju razrezal, leta 2016 premestili v Romunijo, vendar tam niso našli uporabnosti in leta 2018 se je vrnilo vseh takrat obstoječih 16 strojev od prvotnih 18. v Avstrijo.
Tu jih je Zeller Transporttechnik (ZTT) nameraval ponovno dati v uporabo in dati v najem lokalnim operaterjem. To je z nekaj stroji sicer res uspelo, vendar je bilo kratkotrajno, saj je ZTT kmalu zatem šel v insolventnost. Od takrat so bili vsi preostali 1014 ponovno izključeni iz uporabe na različnih lokacijah na Dunaju in okolici, kjer jih je še danes mogoče videti, tudi ko potujejo proti severu v Břeclav. Vendar pa se je nekaj 1014 s posredniškim podjetjem na koncu odpravilo k naslednjemu lastniku, in sicer TRC.
Februarja 2022 je v Tanzaniji pristala lokomotiva 1014 014, ki je še vedno v originalni obliki, vendar z odstranjeno streho. Pred tem so bile 1014 003, 008, 010, 011 septembra 2021 poslane iz Avstrije v Mukran in so v predelavi tukaj pri Baltic Rail Services (BRS), saj bo oprema 15 kV 16,7 Hz v teh prvotno dvonapetostnih lokomotivah v Afriki ne najdejo več uporabe.
TRC bo prejel tudi 30 dvonadstropnih avtomobilov, ki jih je umaknil DB Regio. Ti avtomobili, parkirani na »tradicionalni« lokaciji v Mukranu, so postopoma na večjih popravilih (vključno z namestitvijo nove klimatske naprave in prebarvanjem) pri Baltic Rail Services (BRS) v Mukranu.