Siemens Mobility bo dobavil 75 več enot Mireo za projekt "Osrednjenemško omrežje S-Bahn 2025+" v okviru naročila v vrednosti približno 500 milijonov EUR. Operaterji Die Länderbahn DLB so skupaj naročili 41 vozil Mireo s tremi avtomobili, DB Regio AG 18 vozil Mireo s štirimi avtomobili in 16 vozil Mireo Plus B z dvema avtomobiloma. Vozila bodo prevozila skupno 10,6 milijona vlakovnih kilometrov na leto v omrežju MDSB in bodo začela obratovati s potniki leta 2026.
– Naše vozilo Mireo je dokazano uspešen model, ki prispeva k visoki ravni udobja in zadovoljstva potnikov. Veseli nas, da smo prejeli naročilo za 75 vozil Mireo za omrežje S-Bahn v Srednji Nemčiji. To je naše največje naročilo za Mireo doslej. Prometno vozlišče v Leipzigu je eno najpomembnejših v metropolitanski regiji osrednje Nemčije. Z dobavo vozil Mireo zagotavljamo večjo prilagodljivost javnega prevoza v osrednji Nemčiji, večjo zmogljivost v vsakem vozilu in večje udobje za potnike. To naročilo je še en korak k preobrazbi železniškega prometa: S ponudbo več prostora, boljše opreme in funkcij ter večjo pogostostjo storitev železniški promet postaja vse bolj privlačen, je dejal Gerhard Greiter, izvršni direktor Siemens Mobility za severovzhodno in vzhodno Evropo. .
Po navedbah Siemensa nova vozila Mireo ponujajo 100 sedežev v različici z dvema avtomobiloma, 150 udobnih sedežev v konfiguraciji s tremi avtomobili in 200 udobnih sedežev v različici s štirimi avtomobili. Vsako vozilo ponuja tudi prostorne večnamenske prostore in ločen predal 1. razreda z usnjenimi sedeži. Udobje potnikov je izboljšano tudi z brezplačno storitvijo WiFi, družinsko cono, dostopom in potovanjem brez ovir ter tihim delovanjem vlaka. Številne električne vtičnice in USB priključki zagotavljajo polnjenje baterij naprav med potovanjem, mizice med nasproti nameščenima sedežema pa možnost brezžičnega polnjenja pametnih telefonov. Sistem obveščanja potnikov v realnem času prikazuje trenutne ure prihodov in odhodov ter možnosti povezav na posameznih postajališčih.
Vozila so opremljena tudi s posebnim steklom, ki so ga razvili v Siemens Mobility, kar bistveno izboljša doseg mobilnih telefonov med vožnjo. Vozila Mireo imajo tudi precej več vrat kot v preteklosti, kar olajša vstop in izstop ter pomaga zagotoviti boljšo izmenjavo potnikov in bolj natančno upoštevanje voznih redov.
Po navedbah proizvajalca je energetska učinkovitost do 25 odstotkov večja kot pri vlakih podobne zmogljivosti in zanesljivosti. Z izbiro platforme Mireo, ki ponuja tako električna kot baterijska vozila za srednjenemško omrežje S-Bahn, ZVLN računa na izkušnje, učinkovitost in sinergije, ki jih bo omrežje pridobilo s standardizirano železniško platformo, dodaja proizvajalec.
Doslej je Siemens Mobility prodal skupno več kot 400 vozil s platforme Mireo. Ta flota se je po več kot 50 milijonih prevoženih kilometrov izkazala za posebej zanesljivo. Poleg standardnih nadzemnih vlakov, ki jih poganja vozna mreža, ponuja platforma Mireo tudi različice, ki jih poganjajo baterije ali vodik, in omogoča podnebju prijazno mobilnost, saj deluje z do 25 odstotkov večjo energetsko učinkovitostjo kot vlaki s podobno zmogljivostjo. Poleg tega je ta vozila mogoče 95 odstotkov reciklirati. Najnovejša različica platforme je Mireo Smart, ki je na voljo z zelo kratkim dobavnim rokom 18 mesecev po ugodni ceni ter z alternativnimi možnostmi pogona.