Ameriški prevoznik na dolge proge se je odločil podaljšati naročilo za vlake Airo še za 10 kompletov. Skupaj bo Siemens dobavil 83 tovrstnih vlakov.
Amtrak se je odločil izkoristiti svojo možnost in naročil še 10 vlakov Airo. To naj bi bil odgovor na vse večje zanimanje za železnice. "Navdušeni smo, da lahko zadovoljimo naraščajoče povpraševanje po potovanju z vlakom z novo najsodobnejšo ameriško vlakovno garnituro, ki zagotavlja najvišje standarde udobja," je povedal Roger Harris, predsednik Amtraka. Poudaril je, da novi vlaki prispevajo k izboljšanju mobilnosti v ZDA ter ustvarjajo delovna mesta in podpirajo ameriško gospodarstvo.
83 naročenih vlakovnih garnitur, lahko jih bo 213.
To je podaljšanje pogodbe, podpisane julija 2021 s Siemens Mobility, v skladu s katero se je proizvajalec zavezal dobaviti 73 vlakovnih garnitur v vrednosti 3,4 milijarde USD, skupaj s paketom storitev, kar povečuje vrednost reda do 7, 3 milijarde USD. Pogodba predvideva tudi možnost naročila še 140 vlakovnih garnitur. V maksimalni varianti bo Amtrak kupil 213 vlakov. Zamenjali bodo vlakovne garniture, sestavljene iz vagonov Amfleet in Metroliner.
Novi vlaki bodo služili predvsem regionalnim linijam na severovzhodnem koridorju (NEC - Northeast Corridor) in povezavi med New Yorkom in Miamijem/Tampo (Palmetto). Na voljo bodo tudi naslednje proge: Empire Service, Virginia Services, Keystone Service, Downeaster, Cascades, Maple Leaf, New Haven/Springfield Service, Carolinian, Pennsylvanian, Vermonter, Ethan Allen Express in Adirondack.
Amtrak vlaga
Uvedba novih vlakov in upokojitev avtomobilov Amfleet I je del Amtrakovega načrta za posodobitev voznega parka in izboljšanje udobja potnikov. Poleg novih lokomotiv in vagonov je bila načrtovana tudi posodobitev dela voznega parka , že prej pa so se odločili za nakup novih vlakov Acela, kiso bile prvič predstavljene leta 2022. Podjetje se je odločilo tudi za nakup dodatnih lokomotiv Charger od Siemensa . Prizadevamo si tudi za izboljšanje infrastrukture in vzpostavitev novih povezav, kar zahteva dolga in težka pogajanja s prevozniki .
Vendar ne pozabite, da se zvezno financiranje Amtraka, ki ga podpira železnicam naklonjena administracija Joeja Bidna, sooča z resnim odporom republikancev v predstavniškem domu, ki so nedavno pozvali k drastičnim rezo