Združeno kraljestvo: 29. novembra je državni sekretar za promet Chris Grayling objavil "strateško vizijo" vlade o železnici, ki vsebuje "pametne predloge" za približevanje infrastrukture in vlakovnih operacij. V tem, kar je opisano kot "evolucija" franšiznega sistema, je treba ustvariti enotne vodstvene skupine, katerih železniška postaja bi bila "bolj zanesljiva za potnike" in zagotovila, da bo "delovala kot ena za zagotavljanje svojih strank".
Govoril je o "obsežni rasti" v prometu in naložbah v železniško omrežje v zadnjih nekaj letih, je dejal Grayling: "Zdaj moramo graditi na tem uspehu z oblikovanjem novega modela za obdobje 2020 in naprej, še en, ki se bo spopadel z ogromnim povečanje števila potnikov in izzivi vse bolj preobremenjenega omrežja. "
"Potniki v železniškem prometu si zaslužijo bolj zanesljivo in učinkovitejšo storitev", je dodal, "in to bom dostavil tako, da bo konec ene velikosti ustrezal vsem pristopom franšizinga in združil najboljši javni in zasebni sektor."
Prve stopnje teh reform se izvajajo s tekočimi tekmovanji franšizinga. Ministrstvo za promet je 29. novembra izdalo povabljenim ponudnikom v ponujanje javnega razpisa za nadomestno jugovzhodno franšizo. Vodil jo bo novi direktor zavezništva, ki bo vodil skupno ekipo mreže Network Rail in vlakovno osebje, ki bo odgovorno za dostavo in delovanje. ITT za nadomestno franšizo East Midlands, ki naj bi bil objavljen leta 2018, bo gradil na tem pristopu in pričakoval, da bodo ponudniki in Network Rail sodelovali pri reševanju izzivov pri upravljanju franšize na večuporabniški infrastrukturi.
Prva od "nove generacije dolgoročnih regionalnih partnerstev" bo uvedena leta 2020 na glavni progi vzhodne obale, ki bo združila sedanjo franšizo InterCity East Coast, ki bo odgovorna za infrastrukturo. "Partnerstvo za vzhodno obalo bo upravljalo enotno upravljanje pod eno blagovno znamko in nadzorovalo ga bo en vodja", je dejal DfT. Upravljavec vlaka bo sodeloval z omrežjem Rail Rail ", da bi svoje strokovno znanje in pogled na potnike predstavil pri načrtovanju upravljanja infrastrukture in pri načrtovanju prihodnjih načrtov za infrastrukturo na progi."
"Prehod na ta model bo zahteval spremembe v načinu, kako so organizator vlakov in Network Rail organizirani in sodelujejo, da bi bolje uskladili svoje spodbude", je dejal DfT. "Nadzorni svet na poti bo forumu za operaterje potnikov na poti za glas", DfT pa bo sodeloval z Uradom za železniški in cestni promet, železniškim omrežjem in "vsemi prevozniki", da bi zagotovil, da "noben ni v slabšem položaju s strani nov model ".
Ob ugotovitvi, da bodo te spremembe "potrebovale čas za izboljšanje in dostavo", je DfT dejal, da je v razpravah s skupnim podjetjem Stagecoach in Virgin, ki upravlja trenutno veljavno franšizo ICEC ", da se zagotovi potrebo potnikov in davkoplačevalcev v kratkem termina ". Pozdravlja "jasno izjavo o nameri", da bi se pogajala o novih pogojih za franšizo, je glavni izvršni direktor skupine Stagecoach Martin Griffiths dejal: "Upamo, da bomo do leta 2020 dosegli dogovor v naslednjih nekaj mesecih".
DfT je začel tudi posvetovanje o zamenjavi franšize Velika Western in je napovedal svojo namero, da bo izvedel enoletno podaljšanje, nato pa se bo pogajal z dvema letoma neposrednih nagrad s prvovrstno skupino FirstGroup, ki bi podaljšala veljavno franšizo do 1. aprila 2020. Ob upoštevanju rezultat posvetovanja, bi ta razširitev prinesla tudi priložnost, da "pripravi franšizo, ki jo je treba razdeliti", ko je ponovno vključena.
Trenutna Thameslinkova, Južna in Velika Severna franšiza naj bi se končala leta 2021 in vlada pravi, da namerava razdeliti TSGN na dve ali več novih franšiz. Pred začetkom razpisa leta 2019 DfT namerava "preučiti prihodnjo velikost in obliko franšize, ki bo nadomestila obstoječe ureditve", in preučila možnosti za prenos "izbranih storitev, kot je na primer" West London Line "za promet za London .