ITALIJA: Hčerinska družba FS Group Mercitalia je 14. novembra objavila naročilo za "do" 125 lokomotiv Bombardier Transport in skupno 250 vagonov.
Operater je dejal, da je Bombardierju dodelil pogodbo v višini 400 milijonov EUR za dobavo lokomotiv 6,4 MW Traxx DC3 / MS na Mercitalia Rail in TX Logistik po "zelo blizu" osemmesečnem razpisnem postopku, ki je pritegnil ponudbe od "glavnih mednarodnih proizvajalcev" . Dobave bodo predvidoma začele jeseni 2018, Bombardier pa bo osem let vzdrževal lokomotive tako v Italiji kot v tujini.
Mercatoria je dejal, da bodo lokomotive "najbolj tehnološko naprednejše med tistimi, ki so na voljo na evropskem trgu". Naročilo bi operaterju omogočilo, da v treh letih obnovi več kot tretjino svoje flote, s čimer bo ustvarila floto z eno najnižjih povprečnih starosti v Evropi. Povečala se bo zmogljivost prevoza, medtem ko bi regenerativno zaviranje znatno zmanjšalo porabo energije.
Medtem so bili naročeni za 250 vagonov v vrednosti 27 milijonov EUR. Tatravagonka Poprad bo dobavil intermodalno podjetje CEMAT s 50 dvopovnimi vagoni od začetka leta 2018, ki se bo uporabljal za prevoz mega polprikolic, medtem ko bo Greenbrier od poletja 2018 dobavil 200 vagonov za jekleni tuljavni promet.
Vagoni bodo opremljeni s tehnologijo za spremljanje v realnem času, ki jo poganja sistem za spravilo energije na krovu.
Direktor Mercatoria Logistics Marco Gosso je dejal, da so naročila predstavljala "zelo pomemben del" poslovnega načrta skupine FS za obdobje 2017-26, ki predvideva, da bo pri ponovnem zagonu svojih tovornih dejavnosti investirala 1,5 milijarde EUR. "Naš cilj je, da te nove lokomotive in vagone uporabimo za izboljšanje in izboljšanje tovornih storitev v Italiji, vzdolž čezalpskih koridorjev in v glavnih evropskih državah", je dejal.