Združeno kraljestvo: Za ponudbo "vsaj 54" vlakov za High Speed 2 je bilo pet ponudnikov, ki so najavili projekt, ki je 2. novembra objavil HS2 Ltd.
To so Alstom Transport, Bombardier Transportation UK, Hitachi Rail Europe, Patentes Talgo in Siemens.
HS2 Ltd pričakuje, da bo spomladi 2018 izdal razpise; pogodba o projektu, proizvodnji in vzdrževanju z ocenjeno vrednostjo 2,75 milijarde funtov bi bila nato dodeljena leta 2019. Vozniške vlake bodo začele obratovati od leta 2026. Vzdrževanje bi potekalo v posebnem skladišču, ki bo zgrajen v Washwood Heath v Birminghamu.
HS2 Ltd je dejal, da bi morali vlaki, izdelani za največjo hitrost 360 km / h, izpolnjevati "najvišje mednarodne standarde za izkušnje potnikov, zmanjšanje hrupa in okoljsko trajnost, hkrati pa povečati možnosti za spretnosti, zaposlovanje in možnosti za rast".
"Odlično je videti tako močno linijo izkušenih visokotehnoloških proizvodnih in oblikovalskih talentov", je dejal Chris Rayner, direktor HS2, železniške operacije. "Skupaj z uspešnim ponudnikom bo HS2 dostavil nekaj najnaprednejših voznih sredstev na svetu, ki so izdelani tako, da zagotavljajo nemoteno, dostopno, hitro in zanesljivo potovanje. Od leta 2026 bodo naši vlaki vsak dan uporabljali več deset tisoč ljudi, ki bodo preoblikovali povezave na Midlandu in na severu ter zagotavljali precej potrebne dodatne zmogljivosti med glavnimi mesti v Veliki Britaniji. "
Odgovor na objavo ožjega seznama je Nick Crossfield, generalni direktor podjetja Alstom UK & Ireland, dejal, da je Alstom "zavezan k uporabi naše baze v Združenem kraljestvu v mestu Widnes za podporo projekta; na Akademiji usposabljamo celotno novo generacijo vajencev; in sodelovati z dobavno verigo Združenega kraljestva, da bi ustvarili trajnostno dolgoročno zapuščino rasti in priložnosti ".
Bombardier Transportation je dejal, da ima "edinstveno zmožnost oblikovanja, razvoja, gradnje in vzdrževanja vlakov v Veliki Britaniji, zato smo zelo navdušeni zaradi možnosti, da bi bili del tega transformacijskega projekta".
Direktor Hitachi Rail Europe Karen Boswell je dejal, da se "veseli nadaljnjega razvoja naših predlogov za ta zelo zanimiv in pomemben projekt, ki bo prinesel velike koristi za celotno Veliko Britanijo".
Direktor podjetja HS2 za HS2, Joh Hensher, je dejal, da "na podlagi obsežnih izkušenj z gradnjo zelo hitrih vlakov - tudi za Rusijo, Španijo, Kitajsko, Nemčijo in nazadnje za Eurostar v Združenem kraljestvu - vemo, da ima ta projekt ogromen transformacijski potencial za gospodarstvo Združenega kraljestva. "
Talgo si prizadeva vstopiti na britanski trg in vodja računa UK & Ireland Jon Veitch je dejal, da je špansko podjetje resnično prepričano v naš predlog o mobilnosti za Združeno kraljestvo. Rekel je, da je Talgoova družina Avril "že dokazala, da ponujajo najnižjo ceno nakupa in zmanjšano, predvidljivo krivuljo stroškov življenjskega kroga v 35 letih v drugih odprtih, konkurenčnih naročilih, ki so bila dodeljena v zadnjem letu."