ZDA: Inter-mestni potniški promotor vsi na krovu Floridi širi svoje obzorje, da se osredotoči na druge potencialne trge po vsej državi.
Družba je napovedala, 8. marca, da je Dave Howard, "veteran izvršni iz športne in zabavne industrije", se je pridružil vodilno ekipo kot izvršni direktor za projekt Brightline, medtem ko je bil Patrick Goddard napredoval v glavni izvršni direktor. Nekdanji izvršni direktor Michael Reininger se seli v matični družbi Florida East Coast Industries kot izvršni direktor s pristojnostmi na "svinčenih nove razvojne in rasti priložnosti".
S prvo od petih Siemens-zgrajene vlake že preskus, ki trajajo od novega servisnega objekta operaterja v West Palm Beach in drugo odposlano z njenega Sacramento rojstne hiše ob koncu februarja, Brightline se pripravlja za začetek prevoza potnikov med Miami, Fort Lauderdale in West Palm Beach sredi leta. Medtem, povezane razvojne lastnina projekti se pojavljajo v obliki okoli treh postajah.
Ko že govorimo izključno železniški list , Howard je dejal Brightline je "zasebni potniški železniški express, ki rešuje velik problem", in dodal, da "vidim to izredno načrt, ki prihajajo v realnost." Poudarjanje, da "je to treba upravljati z gostinsko miselnosti", Howard dejal, da je sposoben, da bi vrsto izkušenj s tega področja športa in zabave.
Pojasnjuje, da je bilo "super, da bi v poslovodje za vodenje poslov na dan za dnem", Reininger potrdila, da je bil sedaj osredotoča na druge faze projekta Brightline. "Gradnja postaja v Orlandu poteka zelo dobro", je poročal in dodal, da je postopek odobritve za nove poti od tam, da izpolnjujejo FEC glavne linije pri bil Kakav v zaključni fazi. "Ko smo začeli na desno-of-način gradnje, bo Orlando linijo je treba opraviti v 2½ letih."
FECI že gledaš razširitev storitev Brightline severno od Kakav v Jacksonville in zahodno od Orlanda do Tampa. Toda Reininger rekli "gremo pogledati naprej", da bi našli druge morebitne medmestnih koridorjev, v katerih posnemati modela železniškega-plus-lastnine. "Florida ni edino področje, kjer so prenatrpane ceste in avtocesti", je poudaril. "Mi izpolnjujemo svojo vizijo tukaj na Floridi, vendar pa niso vezani izključno na državne meje. Imamo prepričanje, da se velika mesta, ki so od 500 do 600 km narazen ustanovi kot glavni kandidati za hitri potniški železniški, in se lahko izvede na delo. Želimo, da se uporabljajo, da po vsej ZDA. "