NEMČIJA: je tovorni operater Havelländische Eisenbahn postal prvi kupec za šest osi elektro-dizel lokomotivo s Stadler Rail Valencia razvit za evropski trg.
Pogodba za Stadler za dobavo in vzdrževanje 10 šest-axle Eurodual lokomotive opremljene za uporabo pod 15 kV 16 · 7 Hz in 25 kV 50 Hz elektrifikacija ali na dizelsko gorivo je bil objavljen marca 14. Deutsche Anlagen-Leasing je razvil po meri leasing strukturo za posel, s financiranjem iz Sparkassen-Finanzgruppe.
"Povpraševanje po šest-osne lokomotive bo povečalo zaradi večje dolžine in teže vlakov", je dejal HVLE izvršni član uprave Ludolf Kerkeling. "Potrebujemo dizelskim motorjem za prvi in zadnji kilometer, ampak okoljske in gospodarske prednosti, električne energije, so zelo pomembni za nas," je dodal kolega član uprave Martin Wischner.
Eurodual modularni lokomotiva družina je na voljo v različnih profilov, dizelskih močjo in električnih sistemov, in je zasnovan tako, da je primerna za prevoz tovora in delovanje potniškega s hitrostjo do 160 km / h. Stadler je trenutno oskrbujejo štiri osi, Class 88 elektro-dizelske lokomotive na britanskih izvajalcev neposredne železniške storitve in testiranje šest osi prototip na svoji španski tovarni.
"Ta pogodba je pomemben mejnik za Stadler kot prvi, da nove lokomotive družino", je dejal Stadler Rail Valencia CEO Iñigo Parra, ko je bila napovedana HVLE red. V nadaljevanju Eurodual lokomotiva pokriva vse potrebe na učinkovit in zanesljiv način ponujajo prevozniki v železniškem prometu številne gospodarske in ekološke koristi. "