petek, 10. marec 2017

[ D - DB / CZ - Velim ] Študija o hitrih vlakih je izzvala številne kritike. Nekje morali voziti 60 km / h

Vlada se zavzema za ministrstvo za promet, naj pospešijo priprave za gradnjo prog za hitre vlake. Resort je razvil projekt, da ima 500 milijard dodatnega študijskega gradiva številne kritike. Zahtevajo, da so bile skladbe zgrajena za hitrosti do tristo kilometrov na uro. In on pravi, da je študija, ki jo je ministrstvo podcenjuje potencial železniški sistem za visoke hitrosti.



Pojem hitrosti vlakov na Češkem je napisan tako, da je zgrajena v končni fazi ni posnetkov, in kritiki obtožujejo Ministrstvo za promet.
Medtem ko je v Franciji prejšnji teden odprl še tri sto kilometrov novih prog za visoke hitrosti, na Češkem, so poslanci odločili, da je potrebno spodbuditi vlado, naj pripravi take poti. Vendar to ne bo enostavno - Ministrstvo za promet opravil dodatno gradivo za hitre povezave, ki se sooča veliko število pripomb in poleg tega v veliki meri člani ne strinjajo. Urad pa je ne želi ponoviti.
Že je jasno, da medtem ko je grozila med poslanci in Ministrstvom za velikega konflikta med dvema pristopoma - visoka optimisti (MPS) in pesimisti in "zamudo" (Ministrstvo za promet in uprava za železniško infrastrukturo).
Minister materiala ne prinaša veliko novosti, predvsem za recikliranje starih načrtov, v katero smer naj gredo hitre vlake. Vendar pa poslanci prejšnji teden pokazala nenavadno enotnost in medstrankarsko potiska z resolucijo, ki zavezuje vlado, naj pospeši pripravo proge za visoke hitrosti, ker jih vidijo kot bistven gospodarski razvoj. Poslanci menijo, da bi bilo 2025 začetek.
Prelomnica v resoluciji, je pogoj, da bi morala država graditi skladbo s hitrostjo 300 kilometrov na uro. To je velik preboj, vendar je bilo govora o počasnejših prog med 200 do 250 kilometrov na uro - in ministrski materiala, ki ni nič spremenilo in objavlja visoke hitrosti hitrost 200 kilometrov na uro.



200 km / h. To je hitrost
"Ne sme biti poskus urediti obstoječe proge morajo biti novi poti," pravi namestnik Karel Šidlo primer. Doslej je posledica modernizacije stotine milijard kron največjo hitrostjo 160 kilometrov na uro, v nekaterih primerih celo upočasnitev časa potovanja proti prvotne hitrosti.
Točno tak način, na Češkem še vedno železniški hitrosti nameščena, in s podobnim tempom in proga se bo Brno Prerov, ki je lahko prvi "hitre povezave" so proge za visoke hitrosti, uradniki pravijo. In stavba , ki lahko ustavi nadaljnji razvoj - oceni samo za dejansko poti iz Brna v Prerov, ne kot del hitre ceste za visoke hitrosti vlakov iz Prage v Brno v Ostravi na.
"Tako kot ne dajo avtocesti D1 iz Jihlava v Veliki Bites v dvoupruhu in 90 km / h, ni mogoče zgraditi Brno Prerov kot posodobljenega hodniku do 200 km / h. Kaj bi bil vpliv na cestni promet, si lahko predstavljate, vsi na železnicah ne želijo, da se te težave, "pravi Miroslav Vyka konfederacija potnikov v javnem prometu. Po njegovem mnenju je glavni problem je nizka hitrost za dolge razdalje prevoza in nezadostnih zmogljivosti.
Ugotavlja nekatere nenavadne napake v projektu - na primer, neposredno sodelovanje na hodniku Prerov Station, ki bi imela vse visoke hitrosti zaviranje je pri 60 km / h.
Materiali, iz delavnice Ministrstva za promet Čeprav ni natančnih seti ceno vstopnic za hitre vlake med mesti bi bilo in bo časovni načrt za prihodnji razvoj v medresorsko komentar postopku z njim, ampak izgubila deset pripomb. Ena od največjih kritikov zbornice.
"Material prepričan, da je ministrstvo za promet res namerava pospešiti pripravo hitrih povezav in vodstveno voziti," pravi komoro. Ta material, ki je priprava za naložbo vsaj 500 milijard kron šteje slaba in zaradi pomanjkanja alternativ.
Zelo pogosto v pripombah govorili predvsem o kakovosti podatkov, na katere se sklicuje. Povsod po svetu prinesla hitre vlake na rast železniškega potniškega v več sto odstotkov, Češka ocene so skromni, in v nekaterih primerih celo podcenjena.



sumljiv podatki
"Celoten promet prognoza je nezanesljivi. Številke ne štejejo sploh, s hitro povezavo lahko spodbudili povpraševanje za železniški promet, obstaja nekaj povsem absurdnih rezultatov. Morda, da bi iz Prage v Hradec Králové jahanje na celotno nadgradnjo prog in uvedbo hitrih vlakov s časom vožnje v središču mesta štiriindvajset ur na dan le malo več potnikov kot danes, ne morem verjeti, "pravi Tomas Záruba Centra za učinkovito promet.
Po Miroslav vodenje izkušnje usposabljanja iz drugih držav kažejo, da se bodo hitri vlaki pritegnili veliko več ljudi iz avtomobilov in povsem novih potnikov. "Tretjina novih potniških vlakov TGV so ljudje, ki so začeli potujejo samo zato, ker se pokazala priložnost. To omogoča ljudem iz oddaljenih regij vozi na delo v gospodarsko razvoju centrov, ki preprečuje upadanje števila prebivalcev na podeželju , "je dejal Vyka.
Za ceste, medtem ko država lahko torej šteje. V primeru dokončanja D35 šteje ministrski načrtuje, da se za Moravsko Třebová število ljudi, skoraj potrojile v primeru hitre vlake izračunala, da bo med Češko in Moravsko Srednje dodal tisoče potnikov vsak dan, s tem le okoli pet odstotkov. To beleži dejstvo, da gospodarski donos objavljen.
Prav tako govorimo o podatkih in tovorne prevoznike. "Nekatere informacije v materialu za bodoči tovornega prometa, ki je proizvodnja predelanih prometnega modela so precej nezanesljiva," pravi pripombe prevoznikov združenja Žesnad.
Material omogoča na primer upad tovornega prometa na progah, na Bavarskem, čeprav je prišel na njihovo modernizacijo in prevozniki na tej poti v dolgoročno klic.
Vprašanje je, ali ima ministrstvo takšne napake v študijah, namerno ali krivda. Oddelek za strategije let vodilnih Luděk SOSNA, pod vodstvom katerega je ministrstvo storiti za hitre vlake komaj premikajo.
Očitno je, da rychlotratě število podjetij v Češki republiki, ne izpolnjuje zaradi obstoječih, pogosto monopol dobavitelji železnic so sposobni za načrtovanje in proizvodnjo manjšo hitrost. Sosna prišel do SUDOP skupine Oddelek za družbe, ki predstavlja večino projektov na češke železnice. Projekt, zgrajen za visoke hitrosti črta, po kateri pa še ni bilo storjeno.

Ministrstvo za promet ne predvideva, da se material prenovili. "Ministrstvo za promet se zdaj ukvarja zapracováváním komentarje, ki nastajajo v medresorski postopku posvetovanja. Material izboljšate, navedite, vendar prav gotovo ne bo popolna Predelava, "je povedal tiskovni predstavnik Thomas Neřold.