sreda, 06. julij 2016

[ SUI - RHB ] Stadler Rail je prejel 27 novih krili EMU (FTZ)

Stadler Rail je prejel 27 novih krili EMU (FTZ) za retijsko Railway (RHB) v Švici. Slovesnost ob podpisu je potekala danes v Zürichu. V pogodbi je tudi možnost za največ 20 dodatnih vlakov.Proizvodnja vozil se bo v Altenrhein se predaja prvega vozila, pod pogojem, da se je poleti leta 2019.



Renato Fasciati, direktor RHB in Peter Spuhler, lastnik in direktor Stadler skupine so se danes sestali v Zürichu za podpis pogodbe za novo RHB vlaki skupaj. Pogodba vključuje 27 štiri-del, 76,44 metrov dolgo krilo EMU. Vključuje tudi možnost za do 20 dodatnih vozil. Obseg nalog znaša 285 milijonov švicarskih frankov.

Klimatizirane Flügeltriebzug nudi 35 sedežev v 1. razredu, 137 sedežev v 2. razredu in dve prostori za invalidske vozičke. Zmogljive funkcije Stadler točk, zlasti v zvezi s stroški življenjskega cikla in visoke razpoložljivosti in zanesljivosti.

Vlaki so zgrajene krepak, nudijo visoko udobje potnikov in izpolnjujejo zahteve iz Zakona o invalidskem diskriminacijo. Širina vrat je izbrana tako, da je tok potnik hitro in enostavno možna.Visoka nizka tla tudi prispeva k prijetno in izstop. Novo krilo EMU zagotoviti dovolj prostora za kolesa, smuči, športno opremo, sprehajalci in prtljage in so opremljeni z avtomatskim sklopke. Hitrost delovanja merilnik vozil merilnik je 100 km / h.

Na slovesnosti ob podpisu v Zürichu RHB direktor Renato Fasciati poudaril pomen, da: "Nakup krilu vlakov je njihov največji vozni park projekt naročila v zgodovini retijski železnice. Novi vlaki bodo bistveno posodobiti svoj vozni park in nam omogočajo značilen preskok v produktivnosti. Ki se strinjajo z Stadler, ki je že bila naša Allegra avtomobili in Alvra-zglobni vlaki generira, lahko računamo na partnerja, s katerim delamo zelo dobro skupaj več desetletij, in kdo ve, posebne zahteve za vozila za gorske železnice odlično. "

"Zelo sem vesel, da lahko gradijo več visokokakovostnih premazov za retijski železnice. Robustna in udobni vlaki so potniki v RHB pripravili veliko užitkov v vožnji. Počutim se zelo povezan z Graubünden moj čas v vojski, kot tudi strasten skiier mi omogoča delo še posebej ponosni. In tudi celotna ekipa Stadler, veselje je super, ko smo zmagali delo na svojem domu, "pravi Peter Spuhler.

Prvo krilo EMU se uporabljajo od 2019 večinskega Prättigau in Engadin, kot dvojno sestavo Prättigau in iz Klosters Platz posamično v St Moritz in Davos.


Retijski Železniški promet: "Fascinantno drugačen način"

Kaj je leta 1889 začel z odprtjem linije od Landquart do Klosters, danes je 384 km omrežja dolga pot prav v švicarskih gorah, ki navdušuje z impresivnimi številkami: ena tretjina se nahaja na več kot 1500 metrov nad morjem. Tretji je Unescov seznam svetovne dediščine RHB. In peta je na ali v inženirskih objektov.

1500 zaposlenih zagotavlja, da vlaki vozijo zanesljivo, vsako sezono, s 115 predorov in več kot 612 mostov. RHB je prosti čas in primestne železnice in tovorni železniški kot pomembnega partnerja v gospodarstvu Graubünden. Ko vozni cesti skozi Vereina RHB zagotavlja tudi edini zimski varno povezavo severni Graubünden Engadina.

RHB prevozi približno 10 milijonov letne potnikom, 550.000 ton tovora in 470.000 vozil.Stadler za izgradnjo 27 self-pogon vlakov z več enot za retijski Railway.

Stadler je bilo oddano naročilo za dobavo retijsko železnice (RHB), v Švici 27 novih samostojnih pogon vlakov z več sklopi. V pogodbi, ki vključuje možnost za največ 20 dodatnih vlakov, ki so danes podpisali v Zürichu. Vozila bodo izdelani v Altenrhein in prvo vozilo bodo predali v poletnih mesecih leta 2019.

Renato Fasciati, direktor RHB in Peter Spuhler, lastnik in direktor Stadler skupine, se je sestala danes v Zürichu za podpis pogodbe za novo RHB vlaki skupaj. Pogodba vključuje 27 štiri carriage, 76,44 metra dolge lastni pogon vlakov z več enot. Zato vključuje možnost za največ 20 dodatnih vozil.Skupni obseg nalog Zneski, ki znaša 285 milijonov CHF.
Klimatizirane na lastni pogon kompozicij bo opremljen s 35 sedeži v prvem razredu, 137 sedežev v drugem razredu in dve prostori za invalidske vozičke. Vlaki za visoke zmogljivosti iz Stadler so še posebej privlačne zaradi svoje nizke stroške življenjskega cikla in visoke razpoložljivosti in zanesljivosti. Vlaki so izjemno robusten, Zagotovite največje udobje za potnike in izpolnjujejo zahteve iz zakona o enakosti švicarski invalidnosti (BehiG). Širina vrat je zasnovan tako, da Zagotovite si gostje lahko vkrcajo in izkrcajo, kot je hitro in enostavno, kot je mogoče, in obsežno nizko površina tako omogoča enostavno vkrcanje in izkrcanje. Novi lastni pogon vlakov z več enot ponujajo dovolj prostora za kolesa, smuči, športno opremo, vozičke in prtljage, in so opremljeni z avtomatskim sklopke. vlaki meter merilnika ima na delovni hitrosti 100 km / h.
Ob podpisu pogodbe v Zürichu, RHB direktor Renato Fasciati poudarili pomen tega projekta: "Pridobivanje lastni pogon teza vlakov z več sklopi je velik največji vozni park projekt naročila v zgodovini retijski železnice. Novi vlaki bodo temeljito posodobiti svoj vozni park in nam omogočajo, da znatno povečajo svojo produktivnost. Z oddajo naročila Stadler, ki so že proizvaja naše Allegra več enot in artikulirano Alvra vlakov, delamo skupaj s partnerjem pa lahko računamo na s splat imamo odnos se razteza čez desetletjih in ki je zelo seznanjeni z specialrequirements si naše gore železniških mesta na naših vozil. "

"Zelo sem zadovoljen, smo imeli priložnost za izgradnjo več visokokakovostnih vlakov za retijski železniški promet. Potniki RHB bodo prepričani, da potujem v trajnih in udobnih vlakov. Sam sem občutek globoko osebno povezavo regiji Graubünden po Dokončanje moje vojaške službe tam, in zato kot nekdo, ki ljubi, da smučati, tako da je ta projekt je vir ponosa zame posebno. In, seveda, Celotna Stadler ekipa je vedno zelo zadovoljen, ko bomo lahko pridobili projekte v naši domovini, "pravi Peter Spuhler.

Prvi na lastni pogon vlakov z več enot bo šel na operacijo leta 2019. Predvsem v Prättigau in Engadin, zlasti v dveh prevoznih enot v Prättigau in kot posamezne enote iz Klosters Platz v St. Moritzu in Davosu.


Retijski Železniški promet: "A fascinatingly drugačen način potovanja"

Kar se je začelo leta 1889 z odprtjem linije med Landquart in Klosters je postala železniško omrežje 384 kilometrov, ki sredi hribovitega terena in ima nekatere zanimive in impresivne številke: Ena tretjina omrežja je več kot 1500 metrov nadmorske višine. Ena tretjina omrežja RHB ima status Unescov seznam svetovne dediščine. In eno petino svojih linij prehaja skozi oziroma čez feat gradbeništva.

Približno 1500 zaposlenih dela za Zagotovite si vlaki vozijo Zanesljivo skozi celotno leto, in sicer 115 predorov in več kot 612 mostov. RHB ga turisti in vozači uporablja enako, in, kot črto blaga, zato igra pomembno vlogo v gospodarstvu Graubünden. Poleg tega več, pri čemer je avto transporter storil potuje skozi predor Vereina je RHB Zagotavlja edina povezava z Nordbünden do Engadin pa je zagotovljeno, da teče Ne glede na vremenske razmere.

RHB prepelje okoli 10 milijonov potnikov, 550.000 ton blaga in 470.000 vozil letno.