ŠPANIJA: Vlada je odredila, da si opomore denar, ki bi upravljavca infrastrukture ADIF za gradnjo preskusne steze visoke hitrosti pri Malagi, po preiskavi s strani Evropske komisije, ki je ugotovila, da je bila ta državna pomoč združljiva s pravili EU.
Vlada je načrtovan za uporabo lastnih in evropskih sredstev za plačilo celotnega 358 € · stroški 6m predlaganega Centro de Ensayos de Alta Tecnología ferroviaria, ki naj bi vključeval 57 · 7 km vezje primeren za testiranje pri zelo visokih hitrostih do do 520 km / h. Začetni 140 € · 7 je že bila izplačana.
Vendar pa je Komisija ugotovila, da "ni videti, da bi kateri koli zanimanje na trgu za razvoj izdelkov, ki delujejo na teh visokih hitrostih, ker ne bi bila komercialno uspešna. CEATF bi v praksi so bile omejene na testiranje "do komercialno izvedljivih hitrosti od 320 do 350 km / h", podvajanja testne centre, ki že obstajajo v EU.
Ni zasebni investitorji je pokazala zanimanje za financiranje CEATF in ponudba, ki namenjen za izbiro operaterja je pritegnila nobenih ponudnikov v letu 2013 je bilo pričakovati, da delujejo z izgubo Objekt, in bi se ustvarila začasne zaposlitve v gradbeništvu "v nesorazmerno visokem javnosti stroški ", je Komisija dejala 25. julija.