ZDA: TEX Rail primestne železniške storitve morajo služiti dvema postaje znotraj meja letališča Dallas-Fort Worth v skladu s sporazumom med letališčem in Fort Worth Transportation Authority dosežen junija 30. DFW Letališče je že pretekel od zahoda po železnici DART svetlobe omrežja, ki služijo osrednji Dallas in njegovih predmestjih. TEX Rail bi povezati letališče Fort Worth na vzhodu, ki teče preko 43 km poti, ki služi osem vmesne postaje, da bi dosegli obstoječi intermodalni transporta center v osrednjem Fort Worth, ki ga že uporablja TRE-branded železniških vlakov vozače. Z izjemo podružnice od letališča obodu DFW do postaje v Terminal B, bo TEX Rail delovanje na obstoječe skladbe. Letališče je za financiranje in izgradnjo terminala B terminus znotraj proračuna $ 40 milijonov, medtem ko bo druga postaja na letališču severno financirajo FWTA, ki razvija projekt TEX Rail. Pešpot je povezati TEX Rail in DART postaj. Infrastruktura dela za gradnjo nove postaje na progi TEX Rail se morala začeti kasneje to poletje, z terminus gradnjo letališča tudi nameraval začeti še pred koncem leta. Celotna investicija TEX Rail se pričakuje, da bo okoli $ 1 milijardo; to vključuje nabavo osmih Stadler Flirt3 DMU, ki so za sestavljanje un ZDA pomočjo Karoserije priložena od Stadler je Bussnang dela v Švici. je otvoritev načrtovana za "konec leta 2018", z ocenjenim začetno ridership 10 000 potnikov / dan predvidoma povečalo na 18 000 leta 2035.