SIEMENS: predlogi za novo družino modularnih zglobni električnih več-enote za bodo primestne in regionalne storitve razkrila družba Siemens na InnoTrans 2016.
Mireo je namenjen kot naslednik družine Desiro Main Line, ki je bilo dobavljeno SNCB (305 vlakovne kompozicije), avstrijskih zveznih železnic (101), GySEV (5) in MittelrheinBahn (17). Namenjen je podoben trgom v Stadler Flirt (1 prodali 200), Alstom Coradia Continental, Bombardier Talent 2 (445) in CAF Civity.
Mireo EMU bi funkcijo varjene telesa izdelane iz aluminijastih ekstrudiranih profilov, s poudarkom na aerodinamiko. Gonilna avtomobile bi bilo 26 m dolga ter vmesni vagoni dolge 19 m, z enotami predvideno 2-7 avtomobile. Možnosti so na voljo, da bo ustrezala višini perona 960, 760 ali 560 mm.
Podstavni vozički bi temeljila na-znotraj okvirjem oblikovanja, ki se uporablja na Desiro City, s koncem podstavnih vozičkov z medosno razdaljo 2 200 mm in vmesne podstavnimi vozički 2 600 mm. Premer koles bo 860 mm, z axleload do 20 ton.
AC enote bi imel eno z visokim izkoristkom transformator-usmernik, z strehi 750 V DC povezavo do pretvornikov. Oba končna podstavni vozički bi se napaja z različnim številom vmesnih vozičkov, na motorni pogon v skladu z zahtevami upravljavca. Siemens predvideva tri možnosti: Eco daje hitrost pospešek od 0 · 65 m / s², Midi z 1 m / s² in Speedy 1 · 2 m / s². Največja hitrost bo 140 ali 160 km / h.
- Železniška list je uradni mednarodni medijski partner za InnoTrans 2016 , ki bo potekala v razstavni center Messe Berlin od 20. septembra do 23. 2016.