torek, 19. januar 2016

[ BiH / ŽFBIH] TALGO vlaki še vedno na stranskem tiru

Sodobni potniški vlaki nikoli niso bili dani v obratovanje. . Minilo je že skoraj pet let, odkar so "TALGO" vlakov dobavljene Železnic Federacije, vendar ta sodobna potniški vlaki nikoli niso bili dani v obratovanje



V teh letih je bilo mogoče slišati različna mnenja - da je bil njihov nakup napaka, ga ni mogoče uporabiti za bh. stripes so Železnice imajo potrebne dovolilnice za mednarodni promet teh vlakov, pa tudi meni, da obstajajo rešitve, da bi bili v obtoku, in da služijo svojemu namenu. Doslej je že večkrat Punch roki za začetek njihove vožnje. Slišati je bilo tudi zanimanje turških državnih železnic za najem vseh devet sklopov, vendar pa so bila pogajanja prekinjena in je verjetno, da bi nadaljevala. Za pridobitev devetih "TALGO" pohištva podpisala kreditno pogodbo z vlado v Španiji v višini 66.700.000 EUR. Železnic Federacije Bosne in Hercegovine že navedel niso sposobni financirati stroške uvedbe "TALGO" pohištva v prometu in da je mogoče le ob podpori zvezne vlade in zveznega ministrstva za promet in zveze. potrebnih dovoljenj - "TALGO" garaniture so "parkirana" v Rajlovac skladišču in TS Susica. Za sprostitev "TALGO" pohištva na trgu, ki so namenjene predvsem za mednarodni promet je potrebno dobiti dovoljenje od pristojnih organov sosednjih držav, da se premaknete na svoje skladbe. Od ministrstva za pomorstvo, promet in infrastrukturo hrvaškem pridobil odločbo o uporabi šest set za promet na železniških progah na hrvaškem, ki so začasni in poteče v decembru. Za pridobitev licence za železniški promet med Srbijo in Madžarsko pripravljeno in predloženo dokumentacijo, vendar so povzročili licenciranje šele po pridobitvi dovoljenja za Hrvaško - je dejal namestnik Feni zvezni minister za promet in zveze Ismet Demirović. Po njegovem mnenju, za sprostitev "TALGO" pohištvo na trgu, je potrebno plačati za vzdrževanje na kilometer z obveznostjo, ki izobražuje v prvem letu naj bi presegla vsaj 375,608 kilometrov, in da stroški vzdrževanja 2.6650 EUR / km. Pri tem modelu pomeni, da stroški vzdrževanja v prvem letu znašala okoli milijon evrov. Poleg navedenega, je dodal Demirović, obstajajo tudi drugi stroški, ki bodo ustvarili "TALGO" vlakov, kot so stroški osebja, in je potrebno za Sofinanciranje črto ki bi se sporoči "TALGO" vlak v skladu z zakonom o financiranju železniške infrastrukture in sofinanciranje potniškega in kombiniranega prevoza. Material dobiček Demirović je dejal, da, upoštevajoč amortizacijo, izračunano na življenje, ki je bila ocenjena na 25 let, pobude k najem pohištva tuji operaterji začeli prejemati prihodkov iz mobilnega zmogljivosti. - tudi v povezavi z "TALGO", Ministrstvo za zunanje zadeve nas je obvestil o srečanju veleposlanika Bosne in Hercegovine v Budimpešti in Madridu s predstavniki družbe TALGO, ki je namenjen, da je "TALGO "vlaki začela delovati na prometnem koridorju 5-C. Španščina diplomacija še naprej ukvarja z organizacijo srečanja s predstavniki madžarske železnice, ki kažejo, da je cestni vlaki ponoči na relaciji Budimpešta - Sarajevo, dnevno od Budimpešte poti - Pecs -. Demirović je dejal in dodal, da je srečanje s predstavniki nacionalnega prevoza z Madžarsko Predstavniki hrvaškega prometnega ministrstva, kjer so razpravljali o omenjeni črto skozi Osijek.- Ministrstvo v sodelovanju z vsemi ustreznimi zainteresiranimi stranmi, ki lahko prispevajo k reševanju problema "Talga" še dodatne ukrepe za dosego premoženjske koristi JP ŽFBiH doo Sarajevo v okviru projekta "TALGO" - navedeno Demirović je. 28/11/2015 (avaz.ba)