31. januarja 2020 je Siemens Mobility sporočil, da je ÖBB potrdil zadnjo možnost za 11 vlakov razreda 4746 iz obstoječe okvirne pogodbe za do 200 EMU-jev Desiro ML. Novi vlaki naj bi bili dobavljeni do konca leta 2021, zgradili pa jih bodo v sodelovanju s podjetji Siemens za mobilnost v Krefeldu in Wien-Jedlersdorfom ÖBB Technische Service.
Opremljeni bodo z vgrajenim sistemom ETCS in tako kot 24 enot, ki so jih naročili marca 2019, bodo pripravljene za vgradnjo akumulatorskih hibridnih tehnologij, ki omogočajo njihovo uporabo kot alternativo brez emisij na neelektrificiranih progah. To pomeni, da ima streha vmesnega avtomobila okrepljeno strukturo in se zato lahko uporablja za namestitev več opreme - novih zabojnikov, v katerih so akumulatorji, krmilniki DC / DC, hladilnik akumulatorjev in druga elektronska oprema.
Zgodovina družine ÖBB Desiro ML EMU sega v april 2010, ko je bil podpisan okvirni sporazum za dobavo do 200 enot. 30. januarja 2013 je nadzorni svet ÖBB sklenil, da bo naročil prvo serijo 100 vlakov (70 razreda 4744 s štirimi vrati na vsaki strani in 30 razreda 4746 s šestimi vrati na vsaki strani), v vrednosti 550 milijonov EUR, pri čemer naj bi se dobava začela predvidoma konec leta 2015. Pozneje je bilo odločeno, da se naroči dodatna enota 4746 031 kot nadomestilo za razred 4024 EMU, ki je bil v nesreči v Wien-Penzingu močno poškodovan. Do januarja 2018 je ÖBB prevzel dostavo vseh 70 mestnih mest iz razreda 4744.
Druga možnost je bila potrjena decembra 2016 za še 64 razredov razreda 4746 za primestne prevoze, dobava pa bo predvidena do konca leta 2019. Potem je marca 2019 ÖBB naročil še 24 vlakov razreda 4746 (skupaj s še tremi Ventusovimi EMU-ji za Raaberbahn in s sedmimi Razred 4746.3 Desiro Mainline EMUs, ki jih je Alpha Trains odredil v najem ODEG). Nato je ÖBB januarja 2020 potrdil končno serijo 11 mest 4746 cityjets.