17 vozil EMU razreda 4110 Stadler kupujejo pri Westbahn AG v okviru projekta, v katerem bo avstrijski operater odprtega dostopa v naslednjih dveh letih pridobil nov vozni park. Prva serija je bila izdana za prenos s spremembo časovnega razporeda 15. decembra, kar je omogočilo, da se enote ponovno prenovijo in ponovno pripravijo, preden se pridružijo floti DB.
Štiri avtomobili EMU bodo zagotovili 300 sedežev, skupaj s prostori za invalidske vozičke ter dostopnim WC-jem, shrambo za prtljago in prostor za do osem koles. Opremljeni so s sodobnim informacijskim sistemom za potnike, elektronskimi rezervacijami in na krovu wi-fi. Pijače in prigrizki bodo na voljo v dveh popotniških kavarnah.
Prvih osem enot naj bi začelo obratovati od 8. marca, ki bodo upravljali novo medsebojno pot, ki bo vsake 2 ure povezovala Rostock, Berlin in Dresden. Dolgoročno se bo kombinacija štiri- in šest-avtomobilskih enot razširila na standardne šest-avtomobilske formacije.
"Z novimi vlaki in novimi ponudbami korak za korakom prispevamo k varstvu podnebja in prehodu mobilnosti v Nemčiji," je dejal Huber. Izpostavil je, da je DB vlagal „veliko več kot 12 milijard evrov“ v železniški vozni park, vključno z 8 · 5 milijardami EUR za posodobitev vlakov na dolge razdalje. Cilj železnice v okviru njene strategije „Močna železnica“ je podvojiti vožnjo na dolge razdalje na 260 milijonov potnikov na leto.