Newag je na železniški postaji Sącz predstavil 8 končnih Griffinovih lokomotiv. V prihodnjih dneh bo komplet osem lokomotiv odšel v Varšavo, kjer naj bi izvedli zbiranje vozil.
Pred zgodovinsko železniško postajo v Nowy Sącz je bilo predstavljenih osem lokomotiv, povezanih skupaj. Sestanka so se udeležili lokalni poslanci, vojvodski maršal, predsednik Nowy Sącz in seveda odbor Newaga. Kot so povedali predstavniki proizvajalca, imajo električne lokomotive EU160 že vsa potrdila, ki so potrebna za pridobitev dovoljenja predsednika Urada železniškega prometa za njihovo normalno delovanje.
- V naslednjih dneh jih bomo imeli. Nato naročnik, tj. PKP Intercity, nič ne prepreči, da bi začel sprejemati in ga lahko uporabljati v potniškem prometu s hitrostmi do 160 km / h - je dejal Zbigniew Konieczek, predsednik Newaga.
Kot je zagotovil predsednik proizvajalca iz Sądeckega, bo do novembra vseh 30 lokomotiv dostavljenih v PKP Intercity. Zgradili jih bodo v višini dveh do treh mesečno.
Podpredsednik Józef Michalik je odločno zanikal informacije, ki se pojavljajo v tisku, o težavah z električnimi sestavnimi deli lokomotiv. "Tehničnih težav s temi lokomotivami ni," je dejal.
Vozniki prvih lokomotiv so že usposobljeni za vožnjo novih vozil.
- V naslednjih dneh jih bomo imeli. Nato naročnik, tj. PKP Intercity, nič ne prepreči, da bi začel sprejemati in ga lahko uporabljati v potniškem prometu s hitrostmi do 160 km / h - je dejal Zbigniew Konieczek, predsednik Newaga.
Kot je zagotovil predsednik proizvajalca iz Sądeckega, bo do novembra vseh 30 lokomotiv dostavljenih v PKP Intercity. Zgradili jih bodo v višini dveh do treh mesečno.
Podpredsednik Józef Michalik je odločno zanikal informacije, ki se pojavljajo v tisku, o težavah z električnimi sestavnimi deli lokomotiv. "Tehničnih težav s temi lokomotivami ni," je dejal.
Vozniki prvih lokomotiv so že usposobljeni za vožnjo novih vozil.