Večje udobje in kakovost
Nadgrajeni dvonadstropni vagoni so opremljeni z WiFi glede na potrebe potnikov. V vsakem vozičku je večnamensko območje z več prostora za kolesa, prtljago in otroške vozičke, za večjo varnost pa je nameščen sistem video nadzora. Stranišče sija v novem sijaju, ki tako kot Cityjet ali Railjet prenašata povsem drugačno - zelo svežo - s filmsko prevleko. Tiha cona v zgornjem nadstropju kontrolnega avtomobila je inovacija in doslej edinstvena v lokalnem in regionalnem prometu. Poleg tega so sedeži ponovno oblazinjeni, tla in stopnice pa prenovljeni. Poleg tega bodo obnovljeni vsi okenski okvirji, podstavni vozički in naprave za vleko in potiskanje ter vse naprave za oskrbo z energijo in z varnostjo.
lastnosti
- Notranja in zunanja oblika v Cityjet videzu
- Video nadzorni sistem
- Modernizirana in na novo lepljena stranišča
- Potniški prostor v modernem in v prihodnost usmerjen dizajn
- 416 nastavljivih sedežev (štiridelni vlak)
- Številne zračne sedeže
- Nasloni za noge in zložljive mize v vsaki vrsti
- Večnamenska večnamenska območja v vsakem vozičku s prostorom za kolesa, prtljago in sprehajalce
- Mirne cone za nemoteno branje ali sprostitev
- ÖBB Railnet - portal na krovu Railnet Regio z brezplačnim WiFi
- Vhodi z nizkim nadstropjem zagotavljajo enostaven vstop in izstop
- WC brez ovir
Michael Elsner, regionalni direktor ÖBB-Personenverkehr: »Z novim dvonadstropnikom lahko potnikom zagotovimo še en vrhunski izdelek v lokalnem prometu po Cityjetu. Poleg ukrepov, ki so že bili sprejeti med nadgradnjo, bodo nameščeni veliki zasloni za informacije med vožnjo, pa tudi USB vtičnice in pretvorjeni v energijsko varčno LED osvetlitev. "
„Država Spodnja Avstrija in ÖBB nenehno sodelujeta, da bi vsem železniškim potnikom ponudili najboljšo možno ponudbo v lokalnem prometu. Sem spadajo dobre povezave, pa tudi visokokakovosten avtomobilski material. Zato pozdravljam uporabo novega dvonadstropnega avtomobila, ki nam bo omogočil, da se sodobna vozila vrnemo na železnico Franz Josef in naprej, «je dejal državni svetnik Ludwig Schleritzko.
Program nadgradnje do leta 2023
Prva popolnoma prenovljena dvonadstropnica je bila na Franz-Josefs-Bahnu od spremembe voznega reda decembra preteklega leta in je od prejšnjih popotnikov dobila skoraj izključno pozitivne povratne informacije. V skladu s tem je delo pod velikim pritiskom, da bi na pot poslali naslednje nadgrajene dvonadstropne komplete. Za letošnji načrt je predvidenih še 19 novih vagonov, posodobitveni ukrepi pa naj bi bili končani do leta 2023.