Češke železnice so pokazale prva poslikana okostja novih osebnih avtomobilov za hitre in mednarodne vlake. Ustvarjajo v sodelovanju s podjetjem Siemens in češko Skodo.
Vagoni, ki so jih prvič pokazali Čehi, so zgrajeni v Nemčiji, vendar bo sestavljanje njihove opreme potekalo na Češkem. Izhajajo iz naročila za 50 vozil, ki lahko potujejo s hitrostjo 200 km / h. Spadajo v novo generacijo neprepustnih tlakov (podobno kot na primer vlaki Pendolino) Siemens Viaggio vagoni, znani npr. Iz vlakov Railjet. Vagoni so povezani s kratkimi pol-trajnimi sklopkami, od vagona do vagona gre skozi "zgibni" prehod (tudi kot v poljskem Pendolinu), imajo pnevmatsko vzmetenje.
Vagoni, ki jih je pokazal České dráhy, izvirajo iz prvega naročila, ki je bilo dano sredi leta 2018. Skupaj s Škodo Siemens izdeluje avtomobile 2. in 1. razreda ter za potnike z več prtljage in restavracije. Naročilo bo vsebovalo tudi krmilne avtomobile, ki bodo omogočali ustvarjanje vlačilnih in vlačilnih garnitur. Združeni bodo v 10 vagonskih kompletov, ki bodo služili predvsem mednarodnim povezavam. Čehi bodo plačali 3 milijarde CZK ali približno 510 milijonov PLN. To pomeni, da bo en avtomobil v povprečju vreden približno 10,2 milijona PLN.
Vseh 50 vozil bo izdelanih, odobrenih in preizkušenih ter jih začeti uporabljati največ v prvem četrtletju leta 2021.
Siemens in Skoda se že pripravljata na izvedbo naslednje pogodbe, povezane z gradnjo kar 182 vagonov, vendar tokrat s sprejemom v promet s hitrostjo 230 km / h .
Vagoni, ki jih je pokazal České dráhy, izvirajo iz prvega naročila, ki je bilo dano sredi leta 2018. Skupaj s Škodo Siemens izdeluje avtomobile 2. in 1. razreda ter za potnike z več prtljage in restavracije. Naročilo bo vsebovalo tudi krmilne avtomobile, ki bodo omogočali ustvarjanje vlačilnih in vlačilnih garnitur. Združeni bodo v 10 vagonskih kompletov, ki bodo služili predvsem mednarodnim povezavam. Čehi bodo plačali 3 milijarde CZK ali približno 510 milijonov PLN. To pomeni, da bo en avtomobil v povprečju vreden približno 10,2 milijona PLN.
Vseh 50 vozil bo izdelanih, odobrenih in preizkušenih ter jih začeti uporabljati največ v prvem četrtletju leta 2021.
Siemens in Skoda se že pripravljata na izvedbo naslednje pogodbe, povezane z gradnjo kar 182 vagonov, vendar tokrat s sprejemom v promet s hitrostjo 230 km / h .