Alstom je dokončal delo na prvi novi Acelovi zasedbi za Amtrak. Izvedli so jih v tovarni Hornell. Vozilo bo zdaj začelo testiranje na testni stezi v Pueblou v Koloradu. Prevoz se bo predvidoma začel prihodnje leto.
Skupno naj bi Amtrak pridobil 28 kompletov Acel, za katere je od zveznega ministrstva za promet prejel 2,45 milijarde dolarjev posojila. Dela se izvajajo v tovarni Alstom v Hornellu v New Yorku, pogodba med proizvajalcem in prevoznikom pa je bila sklenjena leta 2016. Kot poudarja ameriški prevoznik, je 95% sestavnih delov proizvedeno na domačem trgu, proizvodnja skladišč pa je pomenila ustvarjanje delovnih mest za 1,3 tisoč. ljudje.
Medtem ko prva ekipa odhaja na testiranje v obrat Hornell, je druga oddelek že pripravljen, proizvodnja tretjega oddelka pa se je začela novembra lani. Dinamični testi na Puebloju bodo trajali devet mesecev. Po njihovem dokončanju se bo skladišče vrnilo v tovarno Alstoma, njegova notranjost pa bo v celoti opremljena.
Pričakuje se, da bodo novi vlaki nudili več prostora za noge, polnilnike, vrata USB in nastavljive svetlobne točke. Hkrati se bo število ponujenih sedežev povečalo za četrtino, na 378 sedežev v primerjavi s trenutno rabljenimi skladišči.
Začetek prevoza s popolnoma novimi vozili je načrtovan za leto 2021. Obvladovali bodo koridor Washington - New York - Boston (severovzhodni koridor, znan tudi kot NEC). Med prvima dvema mestoma naj bi vozili vsake pol ure, nato pa vsako uro do Bostona. Prevožena pot s parametri KDP bo imela 735 km.
Vlaki Acela naj bi prva leta vozili s hitrostjo do 255 km / h, na koncu pa do 300 km / h. Opremljeni bodo s sistemom nagibnih škatel in novim sistemom strmoglavljenja, zgrajenim po novih smernicah Zvezne uprave za železnice.
Richard Anderson, predsednik in predsednik uprave Amtraka, poudarja, da je to še en mejnik v projektu postavitve novih vlakov na ameriško progo. - Smo korak bližje temu, da strankam omogočimo uporabo dobrin sodobnih vlakov - poudarja. Tu je treba omeniti, da je bil december 2019 najboljši mesec v zgodovini Acele glede na število prepeljanih potnikov. V celotnem letu 2019 jih je bilo 3,5 milijona, to je skoraj 5% več kot v prejšnjih dvanajstih mesecih.
Amtrak poroča, da bo novi vlak v Colorado prispel 19. februarja prek Chicaga. Če ste na kraju samem, bo to odlična priložnost za fotografiranje.
Medtem ko prva ekipa odhaja na testiranje v obrat Hornell, je druga oddelek že pripravljen, proizvodnja tretjega oddelka pa se je začela novembra lani. Dinamični testi na Puebloju bodo trajali devet mesecev. Po njihovem dokončanju se bo skladišče vrnilo v tovarno Alstoma, njegova notranjost pa bo v celoti opremljena.
Pričakuje se, da bodo novi vlaki nudili več prostora za noge, polnilnike, vrata USB in nastavljive svetlobne točke. Hkrati se bo število ponujenih sedežev povečalo za četrtino, na 378 sedežev v primerjavi s trenutno rabljenimi skladišči.
Začetek prevoza s popolnoma novimi vozili je načrtovan za leto 2021. Obvladovali bodo koridor Washington - New York - Boston (severovzhodni koridor, znan tudi kot NEC). Med prvima dvema mestoma naj bi vozili vsake pol ure, nato pa vsako uro do Bostona. Prevožena pot s parametri KDP bo imela 735 km.
Vlaki Acela naj bi prva leta vozili s hitrostjo do 255 km / h, na koncu pa do 300 km / h. Opremljeni bodo s sistemom nagibnih škatel in novim sistemom strmoglavljenja, zgrajenim po novih smernicah Zvezne uprave za železnice.
Richard Anderson, predsednik in predsednik uprave Amtraka, poudarja, da je to še en mejnik v projektu postavitve novih vlakov na ameriško progo. - Smo korak bližje temu, da strankam omogočimo uporabo dobrin sodobnih vlakov - poudarja. Tu je treba omeniti, da je bil december 2019 najboljši mesec v zgodovini Acele glede na število prepeljanih potnikov. V celotnem letu 2019 jih je bilo 3,5 milijona, to je skoraj 5% več kot v prejšnjih dvanajstih mesecih.
Amtrak poroča, da bo novi vlak v Colorado prispel 19. februarja prek Chicaga. Če ste na kraju samem, bo to odlična priložnost za fotografiranje.