Tovorni prevoznik Rail Force One iz Roterdama bo leta 2023 od podjetja Stadler Rail prejel 9000 EUR. Stroji bodo najeti prek evropskega Loc Pool (ELP) iz Švice.
Prvič smo dobili konkretne informacije o tej povsem novi vrsti lokomotive, ki jo trenutno razvijamo. Stadler Rail bo lokomotive zgradil v svoji tovarni v Valenciji v Španiji. Maja 2019 je ELP naročil prvih deset izvodov. Euro 9000 je nadaljnji razvoj Stadler Euro Dual. Ta vrsta kombinira več kot 6 MW moči kot električna lokomotiva z Caterpillar dizelskim motorjem, ki odda 2,8 MW. Euro 9000 se gradi kot električna lokomotiva in bo, kot že ime pove, dobil 9 MW (!) Moči.
Po izbiri lahko Stadler stroje opremi z enim ali več pomožnimi dizelskimi motorji moči 700 kW za ranžirna dela in kratke vožnje brez nadzemnih vodov. ELP se je odločil, da bo svoje stroje opremil z dvema od teh pomožnih dizelskih generatorjev. Rail Force One lahko nadaljujejo z uporabo svojih lokomotiv iz leta 2023 brez žičnice.
Zaenkrat še ni informacij o natančni uporabi locs ali za katere države bodo stroji dovoljeni.
Railcolor Design je posebej oblikoval barvno shemo za Euro 9000, iz katere bi moralo biti jasno, da je treba to lokomotivo upoštevati. Prej je oblikovalska agencija podpisala lokomotivo Rail Force One's Vectron, ki jo zdaj poznate tudi pod vzdevkom "morski pes" ali "morski pes".
Želite izvedeti več o Euro Dual in Euro 9000? Rail Magazine 371 vsebuje obširno poročilo o obisku Rail Magazina v tovarni Stadler v Valenciji . Skupaj z Railcolorjem imamo tudi video posnetek Euro Dual, s pogledom v tovarno in testno vožnjo zunaj tovarniškega mesta