Težke razmere, povezane z razpoložljivostjo večsistemskih lokomotiv PKP Intercity, so pomenile, da jih potniški prevoznik zdaj najema pri PKP Cargo. Vlaki iz Varšave do Berlina vozijo dve Vectronovi lokomotivi, ki pripadata tovornemu podjetju.
Trk lokomotive Husarz s tovornjakom, ki se je zgodil 7. januarja , je privedel do zaustavitve naslednje, tretje od desetih večsistemskih Husarzovih lokomotiv v lasti družbe PKP Intercity. Na dan trka je prevoznik že uporabljal podporo za železniški vozni park v obliki lokomotive Siemens Vectron, izposojene pri ZSSK Cargo in prej od MRCE.
PKP Intercity si pri PKP Cargo izposodi dve Siemensovi vozili Vectron. Lokomotive so večsistemske, zato z lahkoto vozijo vlake iz Varšave do Berlina. Njihova največja hitrost je 160 km / h in z njo bodo potovali.
Družba PKP Intercity se je, decembra zavedajoč se majhnega števila večsistemskih lokomotiv v svojih sredstvih (10 Hussars je vse, kar ima), objavila razpis za nakup 10 električnih lokomotiv z možnostjo nakupa še 5. Zadnji datum odpiranja ponudb na tem razpisu je 27. marec 2020.
PKP Intercity si pri PKP Cargo izposodi dve Siemensovi vozili Vectron. Lokomotive so večsistemske, zato z lahkoto vozijo vlake iz Varšave do Berlina. Njihova največja hitrost je 160 km / h in z njo bodo potovali.
Družba PKP Intercity se je, decembra zavedajoč se majhnega števila večsistemskih lokomotiv v svojih sredstvih (10 Hussars je vse, kar ima), objavila razpis za nakup 10 električnih lokomotiv z možnostjo nakupa še 5. Zadnji datum odpiranja ponudb na tem razpisu je 27. marec 2020.