12. februarja 2020 je Pasažieru vilciens (PV) predstavil prihodnjo barvno zasnovo svojih novih EMU-jev, ki jih je izdelala Škoda Vagonka. Predlog je nastal v sodelovanju s PV, Škodo Vagonka in Dizaino študijo TEIKA iz Rige, delo pa se bo začelo jeseni 2019. Izbrani dizajn naj bi izrazil dinamiko in stabilnost z uporabo treh barv - prometno rumene, antracitne in temno sive. Rumena je bila izbrana zaradi svojega funkcionalnega vidika (dobra vidljivost v železniškem okolju), antracitna siva pa služi kot funkcionalna tehnična barva in kot ozadje za rumene elemente.
Novi EMU-ji, namenjeni latvijskemu operaterju Pasažieru vilciens, bodo prvi regioPanters tirnice 1.520 mm. Škoda Vagonka je 30. julija 2019 sporočila, da je dobila 322 milijonov EUR pogodbe za 32 EMU, latvijske oblasti pa so dokončno zavrnile ugovore Talga, ki je bil skoraj prepričan, da je postal zmagovalec. Na koncu je bilo ugotovljeno, da je Škoda Vagonka predložila najboljšo ponudbo za gradnjo teh 160 km / h vlakov, ko je bilo upoštevano vse, vključno z vzdrževanjem v 35-letni življenjski dobi, zagotavljanjem rezervnih delov, usposabljanjem osebja, stroški energije poraba in podobno.
Devet vlakov je bilo ponujenih kot dvonapetostna, kar je bila prednost med prehodom iz 3 kV DC na 25 kV 50 Hz latvijskega elektrificiranega omrežja, saj bi se časovni razporedi za ta projekt lahko z leti spreminjali. Vlaki, ki bodo predvideni za dobavo v letih 2022 do 23, so bili prvotno namenjeni prevozom od Rige do Aizkrauklea, Tukuma, Skulteja in Jelgave.