CZ LOKO je dobil še eno naročilo z Balkana. Najmanjši EffiShunter se bo odpravil v Srbijo
Srbski nacionalni prevoznik Srbija voz, ki zagotavlja potniški promet v državi, je svoj vozni park dopolnil z dvema lokomotivama EffiShunter 300. Odločeno je bilo na podlagi zmage češkega proizvajalca CZ LOKO na mednarodnem razpisu. Kot v primeru prevoznika České dráhy, ki ima dvanajst takih lokomotiv, bodo te obratovale na postajah in v skladišču kot del premikanja in sestavljanja vlakov. Naročena bo v prvem četrtletju leta 2021.
" Na trgu nenehno iščemo nove priložnosti. Dve cesti vodita do njih - z razvojem novih lokomotiv in teritorialnim razvojem. Uspeh ni samo odpiranje novega trga, ampak tudi krepitev njegovega položaja na njem. To je v prvi vrsti naš cilj na Balkanu, " - je dejal Ľubomír Dlábik, vodja prodajne ekipe.
Že marca bosta v Srbijo odšli dve lokomotivi EffiShunter 300, kar je lani naročil nacionalni upravljavec železniške infrastrukture Infrastruktura železnice Srbije. Naročilo je bilo oddano tudi po zmagi na mednarodnem razpisu. Upravljavec bo uporabljal lokomotive za servisiranje lažjih vlakov, ki se uporabljajo za vzdrževanje železniške infrastrukture. Oba naročila vključujeta namestitev sistema za avtomatsko krmiljenje vlakov Indusi.
" Prav te pozitivne reference so nam bistveno pomagale pri zmagi na javnem razpisu," je dodal Dlábik.
Podjetje CZ LOKO je EffiShunter 300 zasnovalo kot najmanjšega predstavnika svojega portfelja. Gre za dvoosno lokomotivo, ki jo poganja motor z notranjim izgorevanjem CAT C13 328 kW z električnim menjalnikom AC / DC in največjo hitrostjo 60 km / h.
"Tristo" sta kupili tudi češki podjetji ČEPRO in VÚŽ ter poljsko podjetje Metro Warszawskie, ki je končalo poskusno obdobje in trenutno čaka na končno odobritev za vključitev v redno delovanje kot del tehnološke službe med dvoranami, ki se uporabljajo za vzdrževanje skladišč na postaji Kabaty.