Od nedelje, 31. avgusta 2025, bo vlak ČD razreda 680 Pendolino uporabljen na enem paru linij „Jižní expres“ (Južni ekspres) med Prago in Češkimi Budejovicami. Proti jugu bo to večerna linija IC 591, ki bo nadomestila sedanji IC 545, v povratno smer pa bo od 1. septembra večerna linija IC 590, ki bo nadomestila IC 542. V primeru linije na južno Češko gre tudi za podaljšanje linije SC 500 iz Bohumína, s čimer bo ustvarjena neposredna linija Ostrava - Praha - Češke Budejovice.
Čas potovanja v južni smeri med Prago in Češkimi Budejovicami se bo skrajšal z 1 ure 42 minut na 1 uro 35 minut, v severni smeri pa z 1 ure 41 minut na 1 uro 30 minut. To se doseže predvsem z uporabo tehnologije nagibanja karoserije Pendolino, tako na odsekih Votice - Sudoměřice kot Doubí u Tábora - Soběslav, kjer nagibanje omogoča vožnjo s hitrostmi do 200 km/h, kot tudi na drugih delih proge Praha - Češke Budejovice. Po lanskoletnih testnih vožnjah s hitrostjo 200 km/h na območju Tábora bo ta hitrost prvič v zgodovini uvedena v redni promet na čeških železnicah.
Povečanje hitrosti s 160 km/h na 200 km/h na obeh omenjenih kratkih odsekih lahko privede do prihranka približno ene minute v potovalnih časih, kar kaže tudi enominutna razlika v potovalnem času med sedanjo progo IC 542 in bodočo progo IC 590 med Češkimi Budejovicami in Táborjem. Nadaljnje skrajšanje potovalnih časov je že posledica uporabe nagibnega sistema karoserije na drugih odsekih. Znatno skrajšanje potovalnega časa med Táborjem in Veselím nad Lužnicí (z 12 na 9 minut) je verjetno posledica uporabe rezerv, ki se standardno uporabljajo pri oblikovanju voznega reda.