nedelja, 19. februar 2023

[NOR-NSB] Stadler bo na Norveško dostavil nove vlake na dolge razdalje

 Zagotavlja potovalno izkušnjo prihodnosti z večjim udobjem, prilagodljivostjo in izbiro. Norske tog je danes Stadlerju oddal pogodbo za nakup 17 vlakov za dolge proge. Z možnostmi je mogoče kupiti do 100 novih vlakov.



- To je dan praznovanja. Na Norveškem imamo nekaj najbolj spektakularnih potovanj z vlakom na svetu. Z novimi vlaki na dolge razdalje od leta 2027 je vse pripravljeno, da se izkušnja, udobje in kakovost za popotnike dvignejo na povsem novo raven, pravi Øystein Risan, generalni direktor Norske tog AS.

Vlaki bodo šli v proizvodnjo leta 2024, na Norveško pa bodo prispeli na testiranje leta 2025. Prvi vlaki bodo začeli obratovati na progi Bergen od leta 2026, kjer bodo nadomestili vlake, ki se bližajo koncu svoje življenjske dobe. Pogodba za nakup 17 vlakov na dolge razdalje ima stroškovni okvir 8 milijard NOK.

Oglejte si slike: pridružite se notranjosti novih vlakov na dolge razdalje na dnu zgodbe.

Udobje in doživetje

Stadler je zmagal na tekmovanju za nove vlake na dolge razdalje po splošni oceni stroškov in kakovosti. Stadler je eden vodilnih evropskih dobaviteljev vlakov s sedežem v Švici. Stadler je pred kratkim dostavil 150 vlakov FLIRT na Norveško.

- Novi tip vlaka FLIRT NEX bo imel ležalne stole, prilagodljive spalne predele, bistro, družinsko ponudbo in veliko prostora za prtljago. To je nekaj objektov, ki se jih popotniki lahko veselijo in ki bodo pripomogli k temu, da bodo vlaki postali najbolj privlačen način potovanja na Norveškem. Vlak ne bi smel biti le transportna etapa, ampak tudi izkušnja in kraj, kjer bi radi bili, pravi vodja projekta pri Norske tog, Sille Svenkerud Førner.

Najvišja hitrost novih vlakov na dolge razdalje bo 200 km/h. Vsako vlakovno garnituro bo sestavljalo osem vagonov s skupno kapaciteto do 542 sedežev na vlak. Vlaki se kupujejo za elektrificirane in neelektrificirane odseke.

Nova in v prihodnost usmerjena ponudba

- Novi vlaki bodo bolj prilagodljivi glede prostora, udobja in uporabnosti. Širša bo spalna ponudba tako z ležalniki, 2-posteljnimi in 4-posteljnimi kabinami. Čez dan bo mogoče spalne prostore spremeniti v zaprte prostore za sedenje tako za družine kot poslovne potnike, ležalniki pa bodo uporabni ves čas, pravi Risan.

Zdaj se začenja proces načrtovanja, v katerem bo Norske tog skupaj z dobaviteljem opravil zadnje prilagoditve in prilagoditve, preden bodo vlaki dani v proizvodnjo. V tej fazi bodo vključeni tudi železniški operaterji in druge zainteresirane strani.















     Foto: STADLER RAIL