petek, 24. junij 2022

[USA-AMTRAK] Amtrak naroča še 50 lokomotiv

 23. junija 2002 je Siemens Mobility objavil, da je Amtrak naročil dodatnih 50 polnilcev, ki bodo sledili prvotnemu naročilu 75 lokomotiv v letu 2018. Skupna pogodba v vrednosti do 2 milijardi USD vključuje prvotno pogodbo za 850 milijonov USD in vključuje oba proizvodnjo ter dolgoročno servisno pogodbo za tehnično podporo, nadomestne dele in dobavo materiala. 



Nove lokomotive s hitrostjo 125 mph (201 km/h) so označene kot ALC-42 za "Amtrak Long-distance Charger, 4200 konjskih moči" in so opremljene z dizelskimi motorji Cummins, proizvedenimi v Seymourju v Indiani. Polnilniki bodo v prvi vrsti nadomestili lokomotivi razreda P40 in P42, ki imajo nižjo najvišjo hitrost in so začeli obratovati v skladu z različnimi emisijskimi standardi pred 30 leti.

Siemens navaja, da je "Charger energijsko najbolj učinkovita potniška lokomotiva stopnje 4 v industriji, saj zmanjša emisije dušikovega oksida za več kot 89 % in trdnih delcev za 95 %, hkrati pa porabi manj goriva kot lokomotive, ki se upokojijo."  Tier 4 certificiranje emisij prihaja od Agencije za varstvo okolja (EPA), ki pokriva Združene države.

Prvi od ALC-42 iz prve serije je začel obratovati februarja 2022 na poti Empire Builder in bodo nato nameščeni na dobro znani poti mesta New Orleans, ki poteka med istoimenskim mestom in Chicagom. ALC-42 se izdelujejo v objektu Siemens Mobility v Sacramentu in so v skladu s standardi Federal Railroad Administration Buy America. Konec dobav druge serije je predviden do leta 2029.