nedelja, 26. junij 2022

[UKHITACHI-AVANTI W.C.] serija vrsta 805 EDMU za Avanti West Coast

 Prvi izmed novih vlakov Avanti West Coast je začel statična testiranja v tovarni Hitachi Rail Newton Aycliffe na severovzhodu Anglije. V velikem mejniku za projekt v vrednosti 350 milijonov GBP se avtomobili iz vlaka razreda 805 z dvema načinoma združijo, da bi označili začetek obsežnega programa testiranja pred načrtovanim začetkom obratovanja leta 2023. Vsa osnovna funkcionalnost vlaka, od zavor do motorjev, vrat do stranišč, bodo preizkušeni pred začetkom dinamičnega testiranja pozneje v letu, ko se bodo vlaki prvič premikali na lasten pogon.



V začetku leta 2021 so se začela dela na floti novih vlakov Avanti West Coast, ki uporabljajo nove naprave za varjenje in barvanje, ki so del naložbe Hitachi Rail v Newton Aycliffe, ki skupaj znaša 110 milijonov GBP. Približno 40 osebja, vključno z na novo diplomiranimi varilci in pleskarji, zaključuje aluminijaste karoserije.

Severovzhodni proizvajalec vlakov je vložil 8,5 milijona GBP za izdelavo varilnih in lakirnih objektov po meri v tovarni. To je tudi prvič po desetletjih, da je bil v Veliki Britaniji ustanovljen nov obrat za varjenje vlakov z več kot 230 vagoni, ki naj bi bili varjeni v Newton Aycliffeju.

Nova flota bo sestavljena iz 10 EMU s sedmimi avtomobili in 13 EDMU s petimi avtomobili. Električni vlaki (razred 807) bodo vozili med Londonom, West Midlandsom in Liverpoolom, medtem ko bo različica bi-mode (razred 805) osredotočena na progo od Londona do Severnega Walesa.

Za preskuse se najprej izdelata dve enoti vsake vrste, nato pa se bo proizvodnja vrnila na razred 805, dokler ni dokončan, in nato na razred 807 do konca. Ta pristop pomaga pri pravočasnem prejemu homologacije. Podstavne vozičke proizvaja Hitachi v Italiji, vlečna oprema pa je iz Japonske. Vendar Hitachi navaja, da ima "flota Avanti West Coast največjo količino delov, pridobljenih iz Združenega kraljestva, in je naš največji obseg proizvodnje v Združenem kraljestvu do zdaj."

Novi Hitachijevi vlaki ponujajo več prostora in tišje potovanje v primerjavi z Voyagerjevimi DMU, ​​ki jih zamenjajo. To bo povzročilo 61-odstotno zmanjšanje emisij ogljika. Kupci bodo uživali tudi v boljšem in zanesljivejšem brezplačnem brezžičnem omrežju Wi-Fi, brezžičnem polnjenju elektronskih naprav na sedežu, vtičnicah in režah USB; popolnoma nova gostinska ponudba in sistem za obveščanje potnikov v realnem času, ki lahko strankam svetuje pri povezovanju železniških storitev.