Med Trakom v Gdańsku je Stadler uradno predstavil dvonadstropno električno večnadstropno enoto Kiss, izdelano za Slovenske železnice. Slovenske Zelenice so uradno prejele vozilo, proizvedeno po pogodbi, sklenjeni aprila 2018.
Predstavljeno vozilo je bilo izdelano po pogodbi iz leta 2018 za dobavo slovenskim železnicam flote 26 vozil - enajst električnih več enot Flirt, pet zgorevalnih enot FLIRT in deset dvonadstropnih električnih več enot Kiss. Leta 2019 se je naročilo povečalo za še 26 Flirt - deset električnih in šestnajst dizelskih več enot.
- Slovenija je majhna država s površino 20.000 km², v kateri živi 2 milijona prebivalcev. Slovensko železniško omrežje sestavlja približno 1200 kilometrov železniških tirov. V običajnem letu naši vlaki prevažajo okoli 14 milijonov potnikov, vendar je naš cilj do leta 2030 povečati prevoz na 22 milijonov potnikov. Slovenske železnice, nacionalni operater potniškega prometa, imajo 119 voznih parkov. Več kot polovica teh vozil je bila starejših od 30 let, zato so bile za zamenjavo starih vlakov potrebne velike naložbe. Poleg izboljšanja železniških povezav v Sloveniji nameravamo olajšati tudi potovanja v večja mesta v Avstriji - na primer v Beljak ali Gradec, na Hrvaškem - v Zagreb in Reko, - je povedala vodja Slovenskih železnic Darja Kocjan.
Poljub za Slovenske železnice, predstavljeno vozilo z 292 sedeži, bodo začeli obratovati konec tega leta. Vozilo v notranjosti je precej grobo, vendar zagotavlja zelo dobre pogoje za potovanje. Višina stropov in udobje vgrajenih foteljev pozitivno presenečata. Prostora za prevoz koles in otroških vozičkov je dovolj, dostop do njih pa je zelo enostaven. Kakovost vgradnje elementov v notranjost je težko napakati. Stadler nas je v tem pogledu navadil na visoko postavljeno lestvico. Poljub lahko teče s hitrostjo 160 km / h, dolg je 79,84 metra, širok 2,80 metra in visok 4,63 metra. Vozila za Slovenijo uporabljajo tudi sistem ETCS Guardia - lastno Stadlerjevo rešitev na področju nadzora železniškega prometa.
- Slovenija je majhna država s površino 20.000 km², v kateri živi 2 milijona prebivalcev. Slovensko železniško omrežje sestavlja približno 1200 kilometrov železniških tirov. V običajnem letu naši vlaki prevažajo okoli 14 milijonov potnikov, vendar je naš cilj do leta 2030 povečati prevoz na 22 milijonov potnikov. Slovenske železnice, nacionalni operater potniškega prometa, imajo 119 voznih parkov. Več kot polovica teh vozil je bila starejših od 30 let, zato so bile za zamenjavo starih vlakov potrebne velike naložbe. Poleg izboljšanja železniških povezav v Sloveniji nameravamo olajšati tudi potovanja v večja mesta v Avstriji - na primer v Beljak ali Gradec, na Hrvaškem - v Zagreb in Reko, - je povedala vodja Slovenskih železnic Darja Kocjan.
Poljub za Slovenske železnice, predstavljeno vozilo z 292 sedeži, bodo začeli obratovati konec tega leta. Vozilo v notranjosti je precej grobo, vendar zagotavlja zelo dobre pogoje za potovanje. Višina stropov in udobje vgrajenih foteljev pozitivno presenečata. Prostora za prevoz koles in otroških vozičkov je dovolj, dostop do njih pa je zelo enostaven. Kakovost vgradnje elementov v notranjost je težko napakati. Stadler nas je v tem pogledu navadil na visoko postavljeno lestvico. Poljub lahko teče s hitrostjo 160 km / h, dolg je 79,84 metra, širok 2,80 metra in visok 4,63 metra. Vozila za Slovenijo uporabljajo tudi sistem ETCS Guardia - lastno Stadlerjevo rešitev na področju nadzora železniškega prometa.
o načrtu prevoznika bodo vozila KISS vozila po naslednjih progah: Dobova - Ljubljana, Ljubljana - Jesenice, Zidani Most - Šentilj, Pragersko - Hodoš, Ljubljana - Sežana, Divača - Koper, Pivka - Ilirska Bistrica. Na nekaterih od teh poti bodo zamenjali razgrajena 50-letna vozila serije EN57 in EN71.