Zdi se, da si ČD res želi spustiti konje nekdanje parade, a vseeno ne more. Posledično se rabljene lokomotive, ki lahko delujejo pod vsemi vrstami elektrifikacijskih sistemov, kupujejo na rabljenem trgu, spet iz Avstrije.
Dve leti je od češke državne železnice kupoval rabljene lokomotive in od takrat je z njimi zadovoljen, zato so zdaj vodili še en krog trga in našli pristanišče za prodajo. Tokrat so Čehi izbrali stroje Wiener Lokalbahnen Cargo iz let 2008 in 2010.
Lokomotive so zlasti:
- 91 81 1216 951 -4 (DE-AT-CZ-SK-HU), prej 91 80 6 183 704-6
- 91 81 1216 952 -2 (DE-AT-CZ-SK-HU), prej 91 80 6 183 705-7
- 91 81 1216 953 -0 (DE-AT-CZ-HU)
- 91 81 1216 954 -8 (DE-AT-CZ-HU)
ČD je utemeljil potrebo po nakupu pred nadzornim svetom, ker so lokomotive serije 380 (Messerschmitt, Emil Zátopek), predvsem na čelu vlakov EC 104 / EC 105 , redno vozile na avstrijskem odseku. javnih stroškov, podre zaupanje v njihovo natančnost. Ne tako stari, a nezanesljivi stroji se selijo na domače poti, predvsem med Prago in Bohuminom.
Po besedah Ivana Bednárika, predsednika in izvršnega direktorja družbe ČD, bodo te lokomotive igrale vlogo tudi pri prenosu novih vlakov Railjet, kupljenih spomladi , saj je omejitve hitrosti mogoče uporabljati le s temi lokomotivami.