ponedeljek, 13. september 2021

[CZ-ČD] Lokomotiva ni dovolj!

 Zdi se, da si ČD res želi spustiti konje nekdanje parade, a vseeno ne more. Posledično se rabljene lokomotive, ki lahko delujejo pod vsemi vrstami elektrifikacijskih sistemov, kupujejo na rabljenem trgu, spet iz Avstrije.




Dve leti je od češke državne železnice kupoval rabljene lokomotive in od takrat je z njimi zadovoljen, zato so zdaj vodili še en krog trga in našli pristanišče za prodajo. Tokrat so Čehi izbrali stroje Wiener Lokalbahnen Cargo iz let 2008 in 2010.

Lokomotive so zlasti:

  • 91 81  1216 951 -4 (DE-AT-CZ-SK-HU), prej 91 80 6 183 704-6
  • 91 81  1216 952 -2 (DE-AT-CZ-SK-HU), prej 91 80 6 183 705-7
  • 91 81  1216 953 -0 (DE-AT-CZ-HU)
  • 91 81  1216 954 -8 (DE-AT-CZ-HU)
Vsaka lokomotiva ima delujočo opremo ETCS 2. stopnje na vozilu z osnovno različico 2.3.0d. Od skupščine v Münchnu-Allachu so prevozili 1,5..1,7 milijona kilometrov, kolo je od glavnega izpita pred 3-4 leti prevozilo med 317 in 495 tisoč, je pokazala raziskava ČD oktobra lani. Glede na bazo podatkov Elektrolokarchiv.de (prej Railcolor.net) ni bila udeležena nobena večja nesreča. Če se WLC z banko strinja, bo ČD kot nakupno ceno plačal 11,1 milijona evrov. Lokomotive so trenutno še vedno pod najemno pogodbo in ČD bi vsekakor želela vpisati lastno lastništvo, tako kot je bilo v prejšnjih izvodih RTS . Na pot Ex4 naj bi jih začeli pozimi.


ČD je utemeljil potrebo po nakupu pred nadzornim svetom, ker so lokomotive serije 380 (Messerschmitt, Emil Zátopek), predvsem na čelu vlakov EC 104 / EC 105 , redno vozile na avstrijskem odseku. javnih stroškov, podre zaupanje v njihovo natančnost. Ne tako stari, a nezanesljivi stroji se selijo na domače poti, predvsem med Prago in Bohuminom.


Po besedah ​​Ivana Bednárika, predsednika in izvršnega direktorja družbe ČD, bodo te lokomotive igrale vlogo tudi pri prenosu novih vlakov Railjet, kupljenih spomladi , saj je omejitve hitrosti mogoče uporabljati le s temi lokomotivami.