sreda, 11. oktober 2017

[ USA - Amtrak/ Acela ] V teku je proizvodnja flote naslednje generacije Acela Express

ZDA: Proizvodnja karoserij in glavnih komponent za visokohitrostne vlakovne poti Avelia Liberty, narejene za Amtrakovo premijo Acela Express, se je začela v tovarni Alstom v tovarni Hornell v državi New York, je potrdil proizvajalec. Flota naj bi vstopila leta 2021-22. 



Alstom je predstavil model na APTA Expo v Atlanti, ki je potekal od 8. do 11. oktobra, in predstavil končno zunanjo zasnovo vlakovnih kompozicij, ki bodo vključevali kratka medosna razdalja in devet zgibnih prikolic. Ob povečanju povpraševanja obstaja možnost, da dodate še tri vozila.

Zasnovan za delovanje do 300 km / h, bo 28 vlakov začelo obratovati do 255 km / h na 735 km severovzhodnega koridorja, ki povezuje Boston z New Yorkom in Washingtonom DC.

Vključili bodo Althomovo tehnologijo nagibanja Tiltronixa in sistem za upravljanje z energijo trčenja, ki bo upošteval najnovejše smernice ZADS o upravljanju Federal Railroad Administration.

Alstomov podpredsednik za trženje in strategijo v Severni Ameriki Scott Sherin je povedal železniškemu listu, da je oblikovanje Avelia Liberty združilo izkušnje z različnimi hitrimi vlaki, ki so se v zadnjih letih zagotavljali na mednarodni ravni.



"Prikolice so zasnovane na AGV karoseriji, ki se uporablja v Italiji, in oprema za nagib izvira iz naše družine Pendolino, medtem ko pričakujemo, da bo kompaktna moč motorja izbrala za naslednjo generacijo TGV-jev SNCF", je dejal. Alstom je z odločitvijo za pogon z vlačilci brez vlačilcev nadaljeval ureditev, ki je bila uporabljena za obstoječo floto 20 vlakov Acela Express, ki jih je dobavil konzorcij Alstom in Bombardier v letih 1998-2001.

"Amtrak je najprej podprl derivat Pendolino", je pojasnil Sherin, vendar pa "smo jih lahko prepričali drugače, delno zato, ker bi se s premikom v floto z več enotami zahtevala znatna sprememba skladiščnih zmogljivosti". Avelia Liberty je zasnovan tako, da omogoča dodajanje dodatnih vmesnih avtomobilov brez mehanskih ali električnih sprememb vlaka.

Šerin je predlagal, da ko ima lokacija Hornell izkušnje pri izdelavi komponent za medmestne in hitre vlakovne poti, bi lahko postala dobavitelj v preostali skupini Alstom "če smo konkurenčni na ceni".