Od decembra dalje "Westbahn" posreduje. Zaradi tega je sprememba iz Rudolfsbahna v Railjet bolj zapletena
Zgoščanje javnega potniškega prometa na zahodni poti je na pravi poti. Od decembra je zasebni "Westbahn" podvojil svojo pogostost in vozi na pol poti med Salzburgom in Dunaj. Ponudba ima kavelj, in sicer postajo Amstetten. Novi interval "Westbahn" razbije vozni pas Avstrijskih zveznih železnic (ÖBB).
Konkurenca med dvema konkurenčnima družbama za licenciranje poti je celo pripeljala do postopka usklajevanja poti. Medtem ko so dosegli dogovor o južni poti in na dunajski poti, politiki, kot je Državni svetnik Steyr Markus Vogl (SP), niso "zelo navdušeni nad rešitvijo za Amstetten". V Amstettenu "Westbahn" prečka ÖBB pri povezavah Rudolfsbahn. Namesto železnic ÖBB, po odločitvi koordinatorja vlaka "Westbahn" odide z uro z vlakom na Dunaj in eno minuto pozneje v Salzburg. Potniki iz Weyerja, Gaflenza in Waidhofen čakajo na tekmovanje, če želijo preiti v železniško smer Mozartstadt. Zapustiti mora postajo na minuto 56, spustiti skladbo za "Westbahn", potem ko je prišel Rudolfsbahn z Planankunft Minute 55. Minuta za potnike, ki želijo doseči železnico, bo tesna. Tiskovni predstavnik ÖBB Christopher Seif priznava, da "minutni premiki v voznem redu voznega voda Amstetten ostanejo nerešeni iz postopka". Rudolfsbahn pa se je pospešil, da bi ohranil povezavo s Salzburgovom. Med potovanjem na Dunaj potniki v Rudolfsbahnu na drugi strani čakajo na devet minut. V petih ali šestih minutah zamenjave so vozniki lahko idealno prešli na treninge "Westbahn", vendar ni vozovnice. je malo. Tiskovni predstavnik ÖBB Christopher Seif priznava, da "minutni premiki v voznem redu voznega voda Amstetten ostanejo nerešeni iz postopka". Rudolfsbahn pa se je pospešil, da bi ohranil povezavo s Salzburgovom. Med potovanjem na Dunaj potniki v Rudolfsbahnu na drugi strani čakajo na devet minut. V petih ali šestih minutah zamenjave so vozniki lahko idealno prešli na treninge "Westbahn", vendar ni vozovnice. je malo. Tiskovni predstavnik ÖBB Christopher Seif priznava, da "minutni premiki v voznem redu voznega voda Amstetten ostanejo nerešeni iz postopka". Rudolfsbahn pa se je pospešil, da bi ohranil povezavo s Salzburgovom. Med potovanjem na Dunaj potniki v Rudolfsbahnu na drugi strani čakajo na devet minut. V petih ali šestih minutah zamenjave so vozniki lahko idealno prešli na treninge "Westbahn", vendar ni vozovnice.