ITALIJA: Kot del projekta za ustvarjanje visoko hitrost, pot visoko zmogljivost med Napoli in Bari, 21 kilometrski odsek dvotirnosti na Foggia - Benevento - Caserta linija je bila naročena junija 28. Posebna vlaka s ETR485 deloval nagibni vlak peljal minister za promet Graziano Delrio in RFI poslovodni direktor Maurizio Gentile iz Foggia na Benevento, da se odpirata nadgrajeno odsek med Cervaro in Bovino.
Pot je bila že dvotirne iz Foggia kolikor Cervaro, kjer se proga do Potenza niso elektrificirane single razlikuje. Naslednji razdelek je obširno obnovljena po ceni € 270m, kot del projekta na smučeh. linija dvotirna delno sledi obstoječi poti, ampak tudi nekaj novih poravnavo. Vmesna postaja v Ponte Albanito bila predelana s prehitevanju zank 774 in 818 m.
Nadgrajeni linija je določena skozi z UIC60 tirnice na betonskih pragovih, in je elektrika na 3 kV DC. SCMT zaščita vlak, tako da je tovorni promet vlakov na 140 km / h in potniških vlakov na 200 km / h; to pomeni, da je najhitrejši odsek proge v Apuliji.
Napoli - Projekt Bari je del Skandinavije - Sredozemlje TEN-T osrednjega hodnika. Marca RFI prejel dve pogodb za gradbena dela na zahodnem koncu poti, ki zajema dele med Napoli, Cancello in Frasso Telesino, kjer je nova postavitev izpolnjuje Benevento - linijo Caserte.