KITAJSKA: Prvi CRH400AF Kitajska Standardna EMU prototip, ki ga CRRC Qingdao SIFANG razvit je bil uradno dana v promet prihodkov na Peking - Guangzhou progi za visoke hitrosti 25. februarja, je družba potrdila, da železniški listu .
Kodnim imenom Blue Dolphin, je osem avtomobilov vlak uspešno zaključili več kot 600 000 km sojenja izvajajo v okviru programa, ki se je začela junija 2015. To je videl vlak, ki deluje do 385 km / h na treh progah, vključno oddelkov Datong - Xi'an in Zhengzhou - proge za visoke hitrosti Xuzhou, kot tudi starejši Dalian - Shenyang-Potniški poseben kanal.
Po testni program, je prototip vrne v tovarno v Qingdao oktobra lani, kjer je bilo razgaljene oceniti stanje ključnih komponent. Po tem pregledu je bil vlak odobril China Railway Corp za komercialno dejavnostjo.
CRRC glavni inženir je Huawu povedal železniške list , ki je 350 km / h Kitajska Standardna EMU je pokazala "dobro združljivost z ustreznimi mednarodnimi standardi" in dodal, da ne bi bilo ene same okvare "zaradi izdelave napake ali interakcijo kolo-tirnica".
Tri vrste Kitajska Standardne EMU so jih razvili različni proizvajalci uporabljajo standardne specifikacije za lokalno razvite vlečne opreme, vozičkov, in drugih ključnih komponent. Kot tudi Blue delfina iz SIFANG, je CRH400BF Golden Phoenix razvila CRRC Changchun železniška vozila in tretji načrtih CRRC Tangshan.