ITALIJA: "korenite spremembe" na železniški tovorni in logističnem trgu so bile predstavljene 20. februarja, ko FS Italiane začel svojo preoblikovati Mercitalia tovornega posel v Milano. Minister za promet Graziano Delrio dejal velika vlaganja, ki jih FS je "gonilna sila" za rast države, z do 1 € · 5 milijard, ki se porabi za tovorni poslovanje v naslednjem desetletju.
Opisuje priložnost kot "velik dan za Italijo", FS predsednik Gioia Ghezzi dejal državni železniški bilo videti, da poda "veliko spremembo", napovedujejo, da je železnica je delež tovornega prometa, ki trenutno znaša okoli 13%, bi lahko dosegla 50 % do leta 2030. tovorni prihodki so predvideni podvojiti od € 1 milijardo v letu 2016 za 2 · € 1 milijardo v letu 2026.
FS Group CEO Renato Mazzoncini dejal ustvarjanje Mercitalia predstavlja ključni element v strateškem načrtu 10-letnega predstavljen septembra 2016. Združevanje različnih poslovnih enot kot eno integrirano podjetje in odpraviti podvajanje, bo tovorni promet "pole" ima okoli 4 000 zaposlenih. Mazzoncini dejal nova struktura je bila razvita v tesnem sodelovanju s strankami in partnerji, in dodal, da so storitve za stranke "ključni element v misiji FS".
Kot tudi domači operater Mercitalia železniškem s prihodki v višini okoli 500 € na leto in na Mercitalia logistiko hčerinske družbe, poslovanje vključuje mednarodno operaterja odprt dostop TX Logistik, s sedežem v Nemčiji, CEMAT, tretjega največjega evropskega intermodalnega operaterja, Mercitalia Transport & Services, Mercitalia terminali, TerAlp (Terminal AlpTran- sit) in TLF.
s Mercitalia predsednik Ivan SONCINI spremlja, direktor Marco Gosso v tovornem skupine dejal konsolidacija je namenjen podpori trajnostnega razvoja, tako v Italiji kot v Evropi. S "sodelovanjem z družbo v smeri skupnega cilja", je čutil, podjetje bi lahko postala "nova gonilna sila v tovornega prometa in logistike".
Priznava, da je bila železnica "preveč italijansko-centric", ki pa se ne posojajo uspešnega poslovanja, Gosso dejal Mercitalia imel "spremenila svojo vizijo" in bi bilo videti, da vire osredotočijo na evropskih koridorjih. To bi vključevalo tudi oživitev mednarodnih storitev prevoza blaga, ki delujejo pod blagovno znamko TX Logistik.
Strateški načrt FS predvideva odhodke v višini 1 € · 1 milijardo za in drugih tirnih vozil in 300 € za terminale; Gosso dejal € 100m bo namenjena intermodalnih terminalov in podobno vsoto za IT in varnostnih pobud.
Mercitalia Železnica je nedavno sklenila, da v zakup 20 električnih tovornih lokomotiv v skladu s sporazumom polnem obratovanju. Zdaj je skupinsko delo z TX Logistik povabiti izrazi interes za dobavo in vzdrževanje do 125 več, za odvajanje od sredine leta 2018 v višini dva na mesec. Mercitalia predvideva naročanje 3 kV DC Locos nazivne moči 5 · 2 MW za domače operacije, z začetno gradnjo 30 lokomotiv, ki sledi možnost za 30 več. TX Logistik zahteva 5 · 6 MW štirimi sistem lokomotive primeren za 25 kV 50 Hz, 15 kV 16 · 7 Hz, 3 kV in 1 · 5 kV DC; V tem primeru bi bila prva da se vsaj 40 lokomotiv, ki imajo možnost za drugo 25.