- Okvirna pogodba do 200 Vectron lokomotive
- Prva tranša 30 Vectron MS
- Dostava za začetek poleti leta 2018
Avstrijske železnice (ÖBB) se je podpisala okvirno pogodbo s Siemensom za dostavo do 200 Vectron lokomotive. V skladu s pogodbo, do 100 izmenični tok (AC) lokomotive, lahko 50 izmenični tok (AC) lokomotive z dizel moči modulov in 50 multisistemska (MS) lokomotiv, ki bodo vpoklicani.
Podjetje bi za 30 MS lokomotive je bila dana ob podpisu. Lokomotiv bo zgrajen v tovarni Siemens v Münchnu-Allach, Nemčija. Prve enote so se dostavijo se začne poleti leta 2018.
"Uspešen največji razpis za lokomotive v Evropi poudarja eno stvar nad vse: sposobnost naše platforme Vectron. To zagotavlja največjo prilagodljivost preko celotnega življenjskega cikla lokomotiva je. In za operaterje, ki pomeni, da lahko dolgoročne načrte za prihodnost, "je povedal Jochen Eickholt, direktor oddelka Siemens Mobility.
Lokomotiv se bo izvajal Cargo skupine Rail, delitvi tovora v ÖBB. Ti bodo uporabljeni za čezmejni tovorni promet v Avstriji, na Češkem, Hrvaškem, Nemčije, Madžarske, Italije, Poljske, Slovaške in Slovenije. Poleg tega, da ob nacionalnih nadzornih sistemov, bodo vse lokomotive so opremljena tudi z Evropskim sistemom vodenja vlakov (ETCS). Lokomotiv imajo največjo moč 6.400 kW in največjo hitrost 160 km / h.Vir: SiemensRailcolor komentar: Prvotna ponudba od novembra 2015 Rezultat je, da bi proizvajalci ponujajo več običajnih, standardiziranih izdelkov. Zahtevna (beri dražji) koncepte, kot šest osi lokomotive, dual-načini ali celo dvojne lokomotive niso več omenjeni. Namesto tega bo Siemens graditi Vectron lokomotive; dokazano zasnovo, ki je že odobren v vseh navedenih držav (samo Italia je še v postopku za Vectron MS), kar naj bi vodilo v gladko in hitro uvajanje.Tovarna Siemens v Münchnu-Allach bo gradnjo lokomotiv, kar pomeni, Linz dela v Avstriji ne bodo del procesa sestavljanja, kot se je zgodilo z gradnjo lokomotive ÖBB Taurus nazaj v 00s.